סטיין: "כלל לא מרוצה מה-0:5", מסי הגיע ל-500 ניצחונות בבארסה

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מאמן אלופת ספרד לא חייך הרבה אחרי הניצחון המרשים בגביע: "ללגאנס היה יותר מדי חופש בחלק ההתקפי". צירוף חלוץ: "לא נעשה זאת בינואר, בקרוב נקבל חזרה את דמבלה". הקפטן כבש צמד ובישל בציון הדרך ההיסטורי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

על הנייר, הערב אמש (חמישי) בקאמפ נואו היה שגרתי ביותר. ברצלונה פגשה יריבה נחותה ממנה, הפעם זו הייתה לגאנס בשמינית גמר הגביע, וניצחה 0:5 נהדר כאשר ליאו בלט מעל כולם עם צמד ובישול. אך לא כך היו הדברים במפגש, והמאמן קיקה סטיין לא הסתיר זאת בסיום המשחק.

"ברור שעשינו הרבה מאוד דברים טובים במשחק, אבל אני כלל לא מרוצה ממנו" סיפר סטיין לאחר שריקת הסיום. "במהלך המחצית הראשונה, ובמיוחד בדקות האחרונות שלה איבדנו כמעט לגמרי את השליטה במגרש. הם היו יכולים להעניש אותנו כי נתנו להם יותר מדי אוויר ואיבדנו הרבה כדורים".

עוד לפני שריקת הפתיחה, מאלופת ספרד נמסר כי הוחלט לא להחתים חלוץ '9' במהלך חלון ההעברות הנוכחי, זאת למרות פציעתו של לואיס סוארס, שגמר את העונה. "אני מאמין בשחקנים שיש לי בסגל. מודע לעובדה שפציעות עלולות להיות קריטיות להמשך, אך בקרוב נקבל בחזרה את עוסמאן דמבלה. הוא שחקן כנף אדיר והוא צריך לשמור על המשכיות במהלך העונה" סיכם בטיין.


סטיין. "לא מרוצה מהמשחק של קבוצתו" (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

כאמור, ליאו מסי רשם אתמול צמד שערים ובישל שער נוסך לקלמון לנגלה, אך ההישג הגדול ביותר שנרשם עבורו הוא ציון הדרך המרשים אליו הגיע – ה"פרעוש" הגיע ל-500 ניצחונות במדי ברצלונה, הראשון בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי שעושה זאת. הארגנטינאי הגיע להישג זה ב-710 הופעות בדיוק (131 תיקו, 79 הפסדים), מה שיותר מעצמים את השיא ההיסטורי.

אנטואן גריזמן נכנס אתמול לנעליו של סוארס במרכז החלק הקדמי, וכבר אחרי ארבע דקות של המשחק כבש שער יתרון, זאת לאחר ביקורות רבות אליהם זכה כשתופקד באגף שמאל. "אני כאן אך ורק כדי לעזור לקבוצה. אם המאמן ישים אותי בעמדת חלוץ '9' אז שם אני אשחק. אותו דבר אם זה באגף שמאל" סיפר גריזמן. "האמת, לא מעניין אותי מה העמדה שלי על המגרש, אלא רק לתרום לקבוצה ולעבודה המשותפת. אנחנו צריכים לאמץ את כל מה שהמאמן מנסה להנחיל בקבוצה, אבל אנחנו על המסלול הנכון. אנחנו מסוגלים עוד להשתפר".

הגרלת השלב הבא תיערך היום בשעה 12:00 בצהריים, כאשר ברצלונה עשויה לקבל את אחת מהקבוצות הבאות: מיראנדס מהליגה השנייה, שהדיחה את סביליה במשחק אדיר. ולנסיה, לה הפסידה רק בסוך השבוע האחרון. ריאל מדריד, אתלטיק בילבאו, ריאל סוסיאדד, ויאריאל וגרנאדה. כמו בכל השלבים הקודמים, גם רבע הגמר יהיה משחק אחד בלבד על כל הקופה.


מסי. הפרעוש חוגג 500 ניצחונות בקריירה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי