זידאן הגן על מרסלו ובייל: "אוססונה היא יריבה קשה, עוד גמר"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לאחר ההדחה מהגביע, ריאל רוצה לחזור לנצל. הצרפתי שהחזיר את הוולשי לסגל אמר בצל הביקורות: "יודעים מה הוא יכול לתת לנו, רוצים שירגיש טוב". על הקבוצה: "לא נזרוק הכל לפח בגלל משחק אחד". הזאר עדיין בחוץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר שרצף המשחקים הארוך ללא הפסד (21) נקטע וחלום הטרבל נגוז עם ההפסד הביתי 4:3 לריאל סוסיאדד בגביע המלך ביום חמישי, ריאל מדריד תרצה לחזור למסלול הניצחונות כשתצא למשחק חוץ לא פשוט באוססונה מחר (ראשון) ב-17:00, ולשמור כמובן על פסגת הטבלה. הבלאנקוס ניצחו בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם אך טרם הצליחו להשיג סדרה של חמישה ברציפות מאז חזרתו של הצרפתי לקווים. 

 
 
ריאל תשחק בהרכב שונה לחלוטין בהשוואה למשחק הגביע. בספרד נכתב על "משולש ה-C" – טיבו קורטואה, דני קרבחאל וקאסמירו שיחזרו ל-11 ויחד עם רפאל וראן ופרלאן מנדי יעזרו לריאל להציג משחק הגנתי טוב בהרבה. ויניסיוס שהיה נקודת האור של הקבוצה במהלך ההפסד כשבישל את השער השני וכבש שער שנפסל – עשוי לזכות בחולצת ההרכב.
 
 
סימן השאלה הגדול הוא שוב סביב שניים – גארת' בייל, שבספרד דווח על כך שהמאמן מרגיש שהוולשי מציג חוסר רצינות באימונים ולא נכלל בסגל כבר שלושה משחקים אך חזר הפעם לרשימת המוזמנים, וכן אדן הזאר שלפי ההשערות כבר היה אמור לערוך את הקאמבק שלו נגד סוסיאדד אך בסוף שוב נותר מחוץ לסגל וכך גם יהיה הפעם. הבלגי ייצטרך לחכות לפחות עד למשחק הליגה הבא נגד סלטה ויגו על אף שהתאמן כבר שמונה ימים ללא שום בעיות. חאמס רודריגס הפצוע ייעדר וגם רודריגו נותר מחוץ לסגל, אם כי מסיבות מקצועיות.


מרסלו ושחקני ריאל מאוכזבים לאחר ההדחה (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

זידאן הגן על בייל ומרסלו במסיבת העיתונאים אך קודם כל הדגיש לגבי הקבוצה: "אנחנו עצובים מההדחה אבל השחקנים נתנו הכל והקהל ראה את זה והדבר הטוב ביותר הוא שאנחנו משחקים כבר לאחר שלושה ימים. אסור לזרוק לפח את כל מה שעשינו בגלל משחק אחד. היו שחקנים חסרים כמו קאסמירו אבל אנחנו קבוצה ועלינו לדעת להסתדר גם בלעדיו. המשחק נגד אוססונה קשה מאוד, זה עוד גמר עבורנו".

על בייל: "הוא כאן ואנחנו שמחים עם כל השחקנים שיש לנו, יש לו חוזה עד 2022, הוא רוצה להישאר ולהילחם. הוא לא היה בסגל במשחקים האחרונים אבל אני סומך עליו. אנחנו תמיד מדברים אבל אני לא אספר לכם, מה שקורה בפנים נשאר בפנים. אני יודע מה הוא יכול לתת לנו, כולם רוצים שיהיה לו טוב. הוא נותר בחוץ לא בגלל הגישה אלא משום ששחקנים צריכים להיות במאה אחוז. אין שום פיתרון לגביו מהסיבה הפשוטה שאין שום בעייה".

על מרסלו: "כמובן שהביקורות עליו פוגעות בו ובכולנו אבל גם הוא יודע שאנחנו לא יכולים לשלוט במה שנאמר בחוץ. הוא השקיע כמו כולם עד הסוף. אני רואה אותו משחק טוב, הוא שחקן חשוב והוא ימשיך להוכיח את זה".


אדן הזאר. עדיין מחוץ לסגל (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

אוססונה העולה החדשה מדורגת במקום ה-11 במרכז הטבלה, הרחק ממאבקי התחתית כך שהיא בעונה מוצלחת. מצד אחד המומנטום לפני המשחק לא משהו עם ניצחון ליגה אחד בלבד בחמישה משחקים, אך בביתה היא תמיד עושה צרות לגדולות. העונה היא כפתה תיקו 2:2 על ברצלונה וכן סיימה בתיקו 1:1 נגד סביליה. את הבלאנקוס הם לא הצליחו לנצח כבר תשע שנים. הקבוצה מנסה להסתדר בהיעדרו של החלוץ המוביל צ'ימי אוויה שגמר את העונה בשל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי