Sport1 Banner

"שחקנים בברצלונה ביקשו שנחזיר את ניימאר, אבל לא לחצו"

ניימאר
ניימאר | FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images

סגן נשיא הקטלונים עד הקיץ, ג'ורדי מסטרה, הודה בריאיון בספרד: "אם לא היינו זוכים בתארים, היינו מצרפים אותו ואת כל מי שצריך". וגם: נציגי גריזמן מכחישים עימות עם מסי, סוסיאדד מקשה על שחרור וויליאן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יממה לאחר שעוסמאן דמבלה נותח בפילנד ברגלו הימנית, זה הזמן של ברצלונה להנחית שחקן לחיזוק ההתקפה לאור העובדה שגם לואיס סוארס לא ישוב לשחק העונה. כידוע, על פי חוקי הליגה הספרדית, קבוצה יכולה לצרף שחקן גם אחרי סגירת חלון ההעברות אם היא יכולה להוכיח היעדרות של לפחות למעלה מחמישה חודשים וכעת הקטלונים יפנו להתאחדות בבקשה לפתוח בהליך שיאפשר להם להתחזק.

עם זאת, בעיתון "ספורט" שמתפרסם בברצלונה שללו את הדיווחים שפורסמו אתמול על כך שחלוץ ריאל סוסיאדד ויליאן ז'וזה סגר את תנאיו בקבוצה. הברזילאי הוא בהחלט אחד המועמדים של ברצלונה, אך בקבוצה הכחישו שהוא יירכש תמורת 35 מיליון יורו. בין המועמדים גם מוזכרים אנחל מחטאפה, לוקאס פרס מאלאבס ולורן מבטיס.

לפי הפרסום, העובדה שריאל סוסיאדד העפילה לחצי גמר גביע המלך ומתחרה על מקום באירופה מקשה על ברצלונה לקבל את החלוץ אלא אם היא תשלם את סעיף השחרור שלו.


וויליאן ז'וזה. סיכום עדיין אין ("לה ליגה")

אירוע נוסף שדאגו להכחיש בברצלונה אחרי הפרסומים אתמול היו על עימות בין אנטואן גריזמן לליאו מסי. בתקשורת הצרפתית נכתב שמסי פתח בחרם ומקנא באלוף העולם שנרכש מאתלטיקו מדריד, אלא שב"ספורט", שכבר אתמול כתב שמדובר בשקרים שפורסמו ב"פראנס פוטבול", דאגו לפרסם גם אמש כי נציגיו של השחקן מכחישים בתוקף את הפרסומים. עם זאת, השחקן עדיין לא התבטא או פרסם הודעה רשמית בנושא, אך ישנם דיווחים על כך שהוא בוחן אפשרות להגיש תביעה נגד המגזין.

ועוד בברצלונה, אמש התראיין ב"מונדו דפורטיבו" ג'ורדי מסטרה, שהיה סגן הנשיא במועדון עד יולי האחרון, והוא אישר כי אכן היה ניסיון להחזיר את החלוץ בקיץ האחרון: "ברמה הרגשית בעקבות העזיבה שלו, לא הייתי מחתים אותו. מבחינת היכולת שלו, רק לשחקנים מועטים יש את מה שיש לו – יש לו אחד על אחד יוצא דופן והוא יכול להבקיע שערים. זה שחקן שאנחנו צריכים לפעמים כשיריב מסתגר ולכן הייתי מחתים אותו".

עוד אמר מסטרה בנושא: "בסוף מה שמשנה זה התוצאות ואם לא היינו זוכים בתארים בעונה שעברה, היינו מחתימים אותו ואת כל מי שצריך. השחקנים ביקשו שנצרף אותו בחזרה, אבל הם לא לחצו בנושא. בשביל לחזור צריך היה שפריז סן ז'רמן תסכים קודם כל, אחר כך הוא צריך היה לבטל את התביעה נגד ברצלונה ולהודות בטעות שביצע ואחרי הכל גם להסכים להפסיק עם המסיבות בברזיל".


ניימאר. אולי הקיץ? (DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי