לא מוסר לו? מסי בישל לגריזמן, 1:2 לברצלונה על חטאפה

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

הפרעוש סיים מחזור רביעי רצוף ללא שער, אך הגיב לדיווחים על כך שהוא מחרים את הצרפתי כשסיפק לו אסיסט נהדר והאלופה ניצחה את השלישית בטבלת ה"לה ליגה". מאיורקה גברה 0:1 על אלאבס ועלתה מעל לקו האדום

קבוצות: ברצלונה חטאפה
(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הספרדית, שנפתח כבר אתמול (שישי) עם תיקו 2:2 אטרקטיבי בין ולנסיה לאתלטיקו מדריד, נמשך היום עם ארבעה משחקים נוספים. במשחק המרכזי, ברצלונה השיגה שלוש נקודות חשובות בבית נגד חטאפה והשתוותה לריאל מדריד בפסגה, כאשר אנטואן גריזמן כבש שער ליגה לראשונה מזה כמעט חודשיים. עוד לפני כן, מאיורקה ניצחה 0:1 את אלאבס ועלתה מעל לקו האדום. עוד הערב, ויאריאל גברה 1:2 על לבאנטה. גראנדה ביצעה מהפך מאוחר נגד ויאדוליד במשחק המאוחר של הערב של הערב.

ברצלונה – חטאפה 1:2
הקטלונים הזיעו הרבה מאוד לפני שגברו על בטיס בשבוע שעבר וגם בקאמפ נואו זה לא היה פשוט עבורם, אבל בסופו של דבר הם השיגו ניצחון חשוב על המדורגת שלישית בטבלה והשוו את מאזן הנקודות שלהם לזה של ריאל מדריד, שתשחק מחר נגד סלטה ויגו. שחקני האלופה עלו לכר הדשא לבושים בחולצות של עומסאן דמבלה, כדי להביע תמיכה בצרפתי שנפצע שוב בצורה קשה וסיים את העונה. כ-20 דקות משריקת הפתיחה ברצלונה איבדה גם את ג'ורדי אלבה, שנפצע במפשעה ומירר בבכי על הספסל אחרי שהוחלף על ידי ג'וניור פירפו. ליאו מסי סיים מחזור רביעי רצוף מבלי לכבוש לראשונה מאז עונת 2013/14, אך בכל זאת היה מעורב אחד מהשערים.

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק ואף הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-24, כשאלאן ניום הגיע ראשון לריבאונד אחרי הדיפה גדולה של טר שטגן ושם את זה ברשת, אבל השער בוטל לאחר התערבות ה-VAR כיוון שהקמרוני ביצע עבירה על אומטיטי במהלך. בדקה ה-33, מסי סיפק תשובה מוחצת לדיווחים על כך שהוא לא מוסר לאנטואן גריזמן, כשהשחיל מסירה נהדרת לצרפתי, אותה ניצל האחרון כדי להעלות את בארסה ליתרון עם סיומת טובה מאוד. שש דקות חלפו והבלאוגרנה הבקיעו שער יפה נוסף, כשפירפו מצא את סרג'י רוברטו במסירת רוחב מדויקת והמגן הימני בעט פנימה. בדקה ה-67, אנחל, חלוצה של חטאפה שמועמד לחזק את ברצלונה, צימק עבור האורחת עם בעיטת יעף יפהפייה, אך זה לא הספיק כדי למנוע הפסד.

שחקני ברצלונה הביעו תמיכה בעוסמאן דמבלה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
שחקני ברצלונה הביעו תמיכה בעוסמאן דמבלה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
שער ליגה ראשון מזה כמעט חודשיים. גריזמן חוגג (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
שער ליגה ראשון מזה כמעט חודשיים. גריזמן חוגג (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

ויאריאל – לבאנטה 1:2
אחרי שגם היא הובכה ועפה מהגביע על ידי מיראנדס ובמחזור האחרון סחטה נקודה בסוסיאדד, הצוללת הצהובה שבה למסלול הניצחונות עם 1:2 על חשבון לבאנטה, מי שדווקא במחזור הקודם גברה על לגאנס ובכך עצרה רצף של ארבעה הפסדים. ג'רארד מורנו כבש מבישול של פאקו אלקאסר כבר אחרי תשע דקות, מוי גומס השיב אותה ליתרון בדקה ה-61 אחרי שבורחה מיוראל השווה בדקה ה-56 והקבוצה של חאבי קאייחה במקום השישי עם 38 נקודות, כמו ולנסיה ועם נקודה מעל סוסיאדד שטרם שיחקה המחזור. לבאנטה במקום ה-11 עם 29 נקודות אחרי 24 משחקים.

מאיורקה – אלאבס 0:1

המארחת הגיעה למשחק כשהיא חיייבת נקודות לאחר הפסד מאכזב 1:0 נגד האחרונה בטבלה אספניול בשבוע שעבר, שהיה השלישי ברציפות, וללא שער זכות. בדקה ה-32 מאיורקה קיבלה הזדמנות נהדרת כשזכתה לפנדל אבל סאלבה סביליה בעט חלש בחוסר ביטחון והשוער פרננדו פאצ'קו הדף. בדקה ה-52 טאקופסו קובו עלה מהספסל כדי לשפר את משחק ההתקפה. כעבור שתי דקות דניאל רודירגס כבש וחשב שהעלה את העולה החדשה ליתרון אלא שהשער נפסל לאחר שימוש במערכת ה-VAR.

מאיורקה לא ויתרה ובאה על שכרה בדקה ה-64 עם צ'וקו הרננדס. הקשר נגח נפלא לאחר הגבהה מצד שמאל, פאצ'קו הדף אך הקולומביאני הגיע ראשון לריבאונד וכבש את שער הבכורה שלו העונה. בדקה ה-88 אלאבס הצליחה להשוות אך השער של חוסלו נפסל בצדק בטענת נבדל. לאחר שש דקות תוספת זמן במאיורקה יכלו לחייך. עם הניצחון הקבוצה העפילה מעל הקו האדום לפחות זמנית.

גראנדה – ויאדוליד 1:2
לאחר מחצית ראשונה מאופסת הגיע שער סופר-מוזר. בדקה ה-56 החלוץ סרג'י גווארדיולה ניסה למסור כדור רוחב אבל הצליח להערים על השוער שלא סגר את הפינה הקרובה והדף את הכדור לקורה ופנימה. בדקה ה-79 החלוץ הוחלף ומייד לאחר מכן המאמן שילם מחיר יקר. אנטוניו פוארטס השווה (81) ובתוספת הזמן (90+6) קבע קרלוס פרננדס את תוצאת המשחק אחרי סיבוב יפה וסיומת חדה ברחבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי