גריזמן: "עדיין לומד לשחק עם מסי". אלבה יחמיץ את נאפולי וריאל

ליונל מסי , אנטואן גריזמן
גריזמן עם מסי. אין חיבור | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

ברצלונה לא הרשימה בניצחון על חטאפה, בתקשורת קטלו: "הקאמפ נואו כבר התעייף". המגן שנפצע במפשעה ייעדר כשלושה שבועות. וגם: הבצורת של מסי בליגה, והוידוי של נשיא חטאפה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה הצליחה להשוות לפחות זמנית את מספר הנקודות של המוליכה ריאל מדריד כשגברה 1:2 על חטאפה בקאמפ נואו. אנטואן גריזמן כבש שער בסטייל והיה מעורב בשבעה שערים בשמונת המשחקים האחרונים שלו נגד חטאפה (ארבעה בישולים ושלושה בישולים), סרג'י רוברטו הוסיף שער יפה אף הוא ולראשונה מאז 2013 מגן אחד בישל למגן שני בבארסה, אך הקבוצה של קיקה סטיין שוב לא הצליחה לשמור על שער נקי והייתה רחוקה מלהרשים. 

 
 
מעבר לכך, ליאו מסי אמנם שוב בישל אך הגיע לארבעה משחקים רצופים בליגה ללא שער, דבר שלא קרה לו מאז אפריל 2016. בשישה משחקי ליגה מאז 2020, הקפטן כבש שער אחד לזכות בארסה. ואם כל זה לא מספיק, המגן השמאלי ג'ורדי אלבה נפצע בפעם השלישית העונה, נאלץ לנטוש מייד את המשחק. המגן סובל מפציעה במפשעה  וייעדר לפחות כשלושה שבועות. משמעות הדבר: הוא יחמיץ את המשחק הראשון נגד נאפולי בליגת האלופות וגם את הקלאסיקו בברנבאו נגד ריאל מדריד באחד במרץ.
 
 
"בארסה של סטיין ממשיכה להותיר ספקות רבים", נכתב ב"מארקה", "הקאמפ נואו כבר מתעייף". ב"ספורט" הביקורת הייתה לא פחות חריפה. "בארסה גורמת לסבל שבוע אחר שבוע". עוד נכתב באתר: "בארסה ניצחה בזכות מלאך", כשמדובר גם במשחק מילים לגבי החלוץ אנחל מחטאפה שהבקיע שער מצוין ומועמד לקבוצה. "בארסה כבשה שערים נאים אך בסופו של דבר חיכתה שהזמן ייגמר". המאמן סטיין זעם בסיום המשחק על כך שחטאפה ביצעה 30 עבירות ופנה למאמן חוסה בורדלאס על כך שדווקא קבוצתו ספגה יותר כרטיסים צהובים. מעבר לכך, בארסה ספגה שריקות בוז מהקהל.


ג'ורדי אלבה. יחמיץ את נאפולי וריאל מדריד (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

 
 
סטיין אמר: "זה היה משחק מאוד מסובך כפי שחשבנו. הצגנו מחצית ראשונה טובה. אני שמח שמסי הציג משחק נפלא, יש לנו שחקנים ברמה גבוהה ואנחנו זקוקים להם בזמנים האלה. אני מרוצה מהיכולת של מארק אנדרה טר שטגן. אני מרוצה מהרבה דברים מהמשחקים שלנו, חטאפה מדורגת במקום השלישי והיא כמעט לא מפסידה".
 
 
המאמן הוסיף: "שריקות הבוז? זה לא נעים אבל לקהל מותר להציג את דעתו. היינו צריכים לשחק טוב יותר, הפעילו עלינו לחץ טוב, זו קבוצה שלא ספגה כבר ארבעה משחקים ברציפות. היינו טובים במשך 55 או 60 דקות". על החתמת חלוץ: "כבר דיברנו על זה במועדון, כולם מבינים שזה הכרחי, נחוץ ויעזור לנו מאוד. אני מקווה שנוכל לצרף חלוץ".
 
 
גריזמן התייחס לקשר עם מסי לאחר השמועות שנפוצו בצרפת: "אני מאוד נהנה לשחק יחד איתו. אני כבר שבעה חודשים בקבוצה אך אנחנו עדיין לומדים אחד את השני. אני בטוח שעוד נשתפר. המשפחה שלי מאושרת כאן. ידענו שחטאפה יריבה קשה מאוד. ניסינו להישאר רגועים יחסית ולצאת טוב קדימה עם הכדור. ידענו לסבול וניצחנו. הייתה לי החמצה ברגל ימין, עליי להשתפר".
 

 

אנטואן גריזמן. נהנה לשחק עם ליאו מסי (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

בנושא אחר, נשיא חטאפה, מיגל טורס סיפר בסיום המשחק שלמרות הספקולציות, ברצלונה לא פנתה אליו בנוגע לאנחל רודריגס, החלוץ הספרדי בן ה-32: "אכלנו ארוחת צהריים עם כל המנהלים, לא דיברנו על כדורגל והם לא פנו אליי בנוגע לאנחל. התחמקנו מהנושא, קודם כל הם צריכים לקבל את אישורי כדי להחתים אותו, והם לא אמרו לי שהם מתכננים לפנות אליו. הוא שחקן נפלא ואנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו. אנחנו רוצים שיישאר בחטאפה" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי