התכננו ביחד לקלאסיקו? סטיין חשף מה נאמר בפגישה עם פפ

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אחרי הדיווחים על כך שהשניים שוחחו ארוכות לאחר שסיטי גברה על ריאל מדריד, מאמן ברצלונה אישר: "אוהב לשוחח איתו על כדורגל, נשאב השראה מהדרך בה קבוצתו שיחקה בברנבאו"

(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד הפסידה 2:1 למנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות, נודע כי קיקה סטיין, מאמן ברצלונה, נכח בסנטיאגו ברנבאו וצפה לצד עוזרו אדר סראביה מקרוב בבלאנקוס לקראת הקלאסיקו המסקרן במסגרת המחזור ה-26 בליגה הספרדית (ראשון ב-22:00).

בהמשך התברר כי לאחר המשחק סטיין נפגש בבית המלון של מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה, המנג'ר שניצח יותר מכל אחד אחר את ריאל מדריד בסננטיאגו ברנבאו – זו הייתה הפעם השישית ובסך הכל יש לו 10 ניצחונות על הבלאנקוס. לפי התקשורת הספרדית, מאמן ברצלונה קיבל מפפ עצות טקטיות לקראת משחק העונה.

הבוקר (שבת), סטיין חשף על מה הוא ופפ דיברו במהלך אותה פגישה בבית המלון: "אנחנו מסתדרים היטב, הוא תמיד היה בחור לבבי מאוד, כך שמערכת היחסים שלנו מצוינת. ביקרתי אותו בזמנו כשהוא אימן את בארסה ואפילו עשיתי אצלו השתלמות במנצ'סטר".

סטיין הרחיב: "אני אוהב לשוחח על כדורגל עם מאמנים שאני מזדהה עם הדרך בה הם רואים ומרגישים את הכדורגל. אחרי המשחק מול נאפולי גאטוסו אמר שהוא ריגל אחרי. טוב, אני יכול להודות שבעבר אני ריגלתי אחרי גווארדיולה. אנחנו צריכים לשאוב השראה מהדרך בה סיטי שיחקה מול ריאל".

"כשנשאל האם ברצלונה תנסה לשחק כמו מנצ'סטר סיטי, סטיין השיב: "יש כמה דברים שסיטי עשתה במשחק הזה שיכולים להועיל גם לנו ואני בהחלט יכול להזדהות עם הסגנון הזה, אך כמובן שיש דברים שגם פחות יתאימו לשיטה שלנו".


נעזר בפפ לקראת הקלאסיקו? סטיין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי