בדקה ה-94: סביליה גברה 2:3 על אוסאסונה. אתלטיקו מעדה באספניול

אתלטיקו מדריד נגד אספניול
אתלטיקו מדריד נגד אספניול | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

האנדלוסים הובילו 0:2 במחצית והיריבה ספגה אדום, אך למרות זאת הצליחה לחזור ל-2:2, אל-נאסירי הכריע עם שער דרמטי. הקולצ'ונרוס סיימו ב-1:1 מאכזב מול נועלת הטבלה. בילבאו חזרה לנצח עם 0:1 על ויאריאל

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 של הליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד נמצא כמובן הסופר קלאסיקו הענק בין ריאל מדריד לברצלונה. במשחק המוקדם של היום, סביליה רשמה 2:3 מטורף מול אוסאסונה בדקה ה-94. בנוסף, אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על ויאריאל. ואתלטיקו מדריד סיימה רק ב-1:1 נגד נועלת הטבלה אספניול. בהמשך: מאיורקה תשחק מול חטאפה.

אספניול – אתלטיקו מדריד 1:1
אחרי הניצחון הדרמטי של סביליה, הקולצ'ונרוס היו זקוקים לניצחון נועלת הטבלה באצטדיון קורנליה-לה פראט כדי לשוב למקום השלישי. לאורחת מנגד שניצחה רק ארבע פעמים העונה היו תוכניות משלה והיא עלתה ליתרון בדקה ה-27 לאחר סטפן סאביץ' הגיע לכדור רוחב של וו ליי ודחק לשערו הוא.

השוויון של אתלטיקו הגיע בדקה ה-47 לאחר שכדור נייח של הקולוצ'ונרוס הורחק על ידי שחקן הגנה של אספניול וסאול הבקיע את אחד משערי העונה עם וולה אדיר מחוץ לרחבה ברגל שמאל, אולם זה לא הספיק לאורחת להשלים מהפך והיא רשמה את התיקו 11 שלה העונה ונמצאת במקום הראשון במדד הזה ביחד עם ויאדוליד. המארחת מנגד צמצמה את הפער מחוף מבטחים לחמש נקודות.

סביליה – אוסאסונה 2:3
האנדלוסים חיברו ניצחון שני ברציפות בליגה בסיום משחק ענק ומשוגע ועלו, לפחות זמנית, למקום השלישי. המאבק על הטופ ארבע העונה בלה-ליגה אדיר ושש קבוצות נאבקות על שתי מקומות. הניצחון הזה היה כל כך קשה ודרמטי עבור הקבוצה של ז'ולן לופטגי, שעלתה ליתרון כבר אחרי 13 דקות כיוסף א-נאסירי כבש שער עם סיומת נהדרת אחרי בישול של אוליבר טורס וקבע 0:1 לסביליה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה לוקאס אוקאמפוס הכפיל כשנגח לרשת קרן שהגביה טורס, שרשם בישול שני.

המשחק קיבל תפנית בדקה ה-54, כששוער אוסאסונה סרחיו הררה קיבל כרטיס אדום אחרי שעצר בידו מחוץ לרחבה ניסיון של אוקאמפוס לחלוף על פניו. למרות שנותרה בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה, האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-64 מצב נייח בזכות נגיחה של אדריאן אחרי הגבהה של רוברטו טורס. בדקה ה-74 השופט שרק לפנדל לטובת אוסאסונה אחרי שהתייעץ עם מערכת ה-VAR לגבי נגיעת יד של סרחיו אסקודרו ברחבה. רוברטו טורס בעט היטב, כבש וקבע תיקו סנסציוני. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של הסיום, א-נאסירי השלים צמד וקבע מהפך עם שער מקרוב, שער שהעניק נקודות יקרות לאנדלוסים. הקבוצה מפמפלונה, מנגד, למרות קאמבק הירואי, נותרה במקום ה-12 ובמרחק של תשע נקודות מהקו האדום.


יוסף א-נאסירי חוגג (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

אתלטיק בילבאו – ויאריאל 0:1
הבאסקים סוף סוף נושמים לרווחה. אחרי לא פחות מעשרה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ורצף נוראי של ארבעה הפסדים, המארחת חזרה לנצח והרוויחה שלוש נקודות מול הצוללת הצהובה. בכך, הקבוצה של גייזקה גאריטנו עלתה למקום העשירי והגדילה את הפער מהקו האדום ל-12 נקודות. מנגד, חניכיו של חאבי קאייחה רשמו הפסד שני ברציפות ונותרו במקום השמיני. את השער היחיד במשחק כבש ראול גארסיה הוותיק, שסיפק פנדל מדויק בדקה ה-56.

אגב, עשר דקות לאחר מכן בילבאו זכתה בפנדל נוסף, אותו ניגש לבעוט איניאקי וויליאמס, אך החלוץ סיפק בעיטה רעה שנהדפה על ידי סרחיו אסנחו. מהריבאונד שוב הבאסקים ניסו, אך נתקלו שוב בשוער הנהדר, שסיפק משחק גדול. ויאריאל לחצה עד לסיום, אך לא הצליחה להשיג את השוויון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי