במדריד נרגעו: "ריאל הייתה קרובה לשבוע השחור ביותר". הזאר ינותח

ליונל מסי , סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס חוגג, ליאו מסי מאוכזב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בבירת ספרד הזכירו את ההדחה מהצ'מפיונס וההפסד בקלאסיקו אשתקד, אך ב"מארקה" נכתב: "מדריד יצאה מזה ועכשיו זידאן ימנף את זה להמשך העונה". המאמן: "מה שאנחנו מקבלים מבחוץ לא עוזר לנו". הבלגי לא ישוב העונה?

(גודל טקסט)

רוחות של שמחה נושבות היום (שני) ברחבי בירת ספרד לאחר הניצחון של ריאל מדריד במשחק הקלאסיקו, בו גברו הלבנים 0:2 על היריבה הגדולה ברצלונה ושבו למקום הראשון בליגה הספרדית. הבלאנקוס היו בפתחו של תסריט מוכר לפני שריקת הפתיחה, לאחר שבעונה שעברה הם הפסידו לאייאקס וברצלונה באותו פרק זמן, ולמעשה סיימו את העונה בשלב מקודם מאוד.

אמש, המצב היה כמעט דומה לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי במהלך השבוע שעבר. בעיתון "המארקה" נכתב הבוקר: "צילו של השבוע השחור ביותר ב-2019 היה מעל לשמי הברנבאו לפני פתיחת המשחק, לאחר שעברה בדיוק שנה מאז שהעונה נגמרה בצמד משחקים בלבד. 12 חודשים לאחר מכן, סיטי כבר החלה לכתוב פרק חדש בהיסטוריה הרעה של ריאל מדריד, שפגשה את ברצלונה עם ליאו מסי, שלא הפסיד כבר ארבע שנים בבית של ריאל. התמונה הייתה עגומה".

"אבל מדריד יצאה מזה. זידאן כבר הצהיר שעם הניצחון הזה הוא מתכוון למנף את העונה של ריאל, שהגיעה למשחק אחרי מספר תוצאות רעות אשר רמזו על תואר
אליפות נוסף בדרך לקאמפ נואו. בארסה איימה לקטוע פרויקט נוסף בברנבאו, אחרי שפלורנטינו פרס השקיע כמעט 300 מיליון יורו בקיץ כדי להחזיר שוב את הספינה ששקעה בים בעונה שעברה. הגביע כבר חמק כמו תמיד ונראה שאירופה נחושה מאוד להפנות עורף לשליטה הגדולה שלה".


זידאן. רוצה למנף את העונה של ריאל בזכות הניצחון בקלאסיקו (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

זידאן עצמו התייחס לימים שעברו מאז ההפסד בליגת האלופות וסיפר: "באנו משבוע מורכב מאוד והיום הייתה לנו הזדמנות נהדרת לשנות את זה. הקבוצה מאמינה במה שאנחנו עושים, ואנחנו נישאר מאוחדים. מה שמגיע אלינו מבחוץ לא עוזר לנו בכלל. היינו צריכים לנצח ואלה שלוש נקודות ראויות מאוד". בעיתון ה"אס" המדרידאי התמקדו בעובדה שריאל שבה למקום הראשון ובשער העיתון נכתב: "מוליכה עם הלב".

שחקני ריאל מדריד חגגו בגדול בחדרי ההלבשה לאחר המשחק, וסרחיו ראמוס סיפר: "רצינו להתאושש מול האוהדים שלנו ולהחזיר להם את הביטחון. הם רוצים תארים ולא רק תוצאות טובות. אני לא רוצה להגיד שאנו פייבורטים לזכות בליגה. המשחק היום לא הכריע עדיין דבר בקשר לזהות האלופה, נצטרך לשחק בכל משחק כאילו זה גמר"

קארים בנזמה, שלא כבש במשחק אך היה מהשחקנים היותר מסוכנים, ציין לאחר ההתמודדות את משחקו ה-500 כשחקן הבלאנקוס, כשלצידו חגג איסקו את הופעתו ה-300 בלבן ולואקס ואסקס רשם משחק 200 בבירת ספרד.

מי שידוע לא שיחק אתמול הוא הכוכב הבלגי, אדן הזאר שהגיע בקיץ מצ'לסי תמורת כמאה מיליון יורו ו מאז מתקשה לספק את הסחורה – בעיקר כי הוא מבלה זמן רב ביציע ובטיפולים. אחרי שנפגע בשבוע שעבר נגד לבאנטה ונעדר ממשחקי ליגת האלופות ומהקלאסיקו, באנגליה נכתב הבוקר כי הוא ינותח בקרסול ביום חמישי הקרוב בארצות הברית וצפוי לשוב לקראת סוף העונה, אך כנראה שמשחקו הרשמי הבא יהיה במדי נבחרת בלגיה ביורו 2020. להזאר יש רק 15 הופעות העונה בכל המסגרות ולזכותו שער אחד בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי