בוסקטס: "עדיין יכולים לתקן את הטעויות שלנו", בספרד השוו בין קורטואה וטר שטגן

סרחיו בוסקטס, קאסמירו
קאסמירו. חוזר להרכב | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד בקלאסיקו, הקשר שלח מסר אופטימי: "ההפרש הוא רק נקודה ונותרו עוד הרבה משחקים בליגה". בתקשורת ציינו את "קרב השוערים": "הגרמני לא היה יכול לעצור הכל, אבל הבלגי כן". סטיין: "יכולים לקום מזה"

(גודל טקסט)

התחושות ברחובות ברצלונה מעורבות. מצד אחד בארסה נחלה אתמול (ראשון) הפסד 2:0 כואב בקלאסיקו אצל ריאל מדריד ואיבדה את הפסגה, אך מצד שני הליגה הספרדית טרם הוכרעה וההפרש בפסגה עומד על נקודה אחת בלבד.

לאחר המשחק בברנבאו, ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני ציינו לטובה את השוער מארק אנדרה טר שטגן, אך הבהירו למרות שהוא היה מצטיין, הוא לא היה יותר טוב השוער היריב טיבו קורטואה: "ריאל נאחזה בידיו של השוער הבלגי, שהציל אותה ממספר הזדמנויות ואפשר לה לצאת מחדש למחצית השנייה, בה היא גם השיגה את הניצחון. לעומתו, טר שטגן זרח גם הוא בצד השני של המגרש, והיה האיש המרכזי של ברצלונה. גם ליאו מסי, גדול כובשי משחקי הקלאסיקו נעצר במשחק. טר שטגן הציל הרבה כדורים של הלבנים אך לא את כולם, לעומתו קורטואה הדף הכל".

קיקה סטיין, שניהל אתמול את משחק הקלאסיקו הראשון שלו, לא היה נראה מודאג למדי לאחר שריקת הסיום, ובמסיבת העיתונאים הבהיר: "נשארו עוד הרבה משחקי ליגה והמקום בפסגה עוד יכול להתחלף הרבה פעמים". המאמן הספרדי הוסיף: "בשבוע שעבר הובלנו בשתי נקודות, ועכשיו הם עם נקודה אחת מעלינו. ברור לי שזה הפסד קשה כי משחקים כאלו משפיעים לעתיד. יש לנו את היכולת לקום מהאכזבה ולחזור. היו כמה דברים חיוביים במשחק ואנחנו ננצל אותם. בימים הקרובים ננתח את כל הדברים שלא עשינו טוב".


קורטואה וטר שטגן. "הבלגי יכול היה להדוף הכל" (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images, David Ramos/Getty Images)

מי שלא היה בשיאו אתמול היה סרחיו בוסקטס, שביחד עם כל שחקני ברצלונה הציג מחצית שנייה פושרת מאוד, ובסיום המשחק סיפר: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל שילמנו ביוקר על היכולת במחצית השנייה. היה לנו מצב טוב להבקיע ראשונים, אך ספגנו מאותה התקפה בצד הנגדי".

"איבדנו את השליטה בגלל כמות גדולה של איבודי כדור וזה אפשר להם לכבוש. במחצית השנייה ריאל הייתה יותר דינמית ובגלל זה גם שלטה יותר בכדור. בכל משחק בין קבוצות גדולות יש קבוצה שמחזיקה פחות בכדור ותמיד היא זו שסובלת. ועדיין, יש עוד הרבה משחקים שנותרו בליגה והפער הוא רק נקודה אחת. אנחנו עוד יכולים לתקן את הטעויות שלנו" סיכם הקשר.

כעת, בתקשורת בברצלונה כבר עוסקים בלוח המשחקים שנותר בליגה הספרדית, כאשר מתוך 12 המחזורים שנותרו לברצלונה יש על הנייר משחקים יותר קשים מאשר ריאל, כשבמוקד נמצא המפגש נגד אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו (26 באפריל), כשעוד לפני כן יש את משחק החוץ אצל סביליה (5 באפריל).


סטיין. "יכולים לקום מזה, המקום הראשון בליגה עוד יכול להתחלף פעמים רבות" (Michael Steele/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי