דיווח בספרד: "ניימאר ינצל חוק של פיפ"א כדי לעבור לברצלונה"

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לפי התקשורת בברצלונה, הכוכב הברזילאי יפנה לסמכות העליונה בכדורגל, שיכולה להציב עבורו "סעיף שחרור" לאחר שישלים שלוש עונות רצופות בפ.ס.ז'. טיאגו סילבה הביע רצון לעבור לבארסה בתום העונה הנוכחית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אופרת הסבון הכוללת בתוכה את ניימאר, פריז סן ז'רמן וברצלונה צפויה לחזור אלינו בתום העונה הנוכחית, לאחר שכל העולם עסק בנושא זה במהלך הקיץ האחרון. היום (רביעי) מדווח בכלי התקשורת בספרד כי הברזילאי עשוי לנצל חוק פיפ"א, אשר יאפשר לו בסופו של דבר לעזוב את עיר האורות לטובת בארסה.

לפי הפרסום, שחקן אשר חתם על חוזה מתחת לגיל 28 במועדון והשלים שלוש עונות רצופות בקבוצה, יכול לפנות לפדרציית הכדורגל העולמית לפי חוק ובאופן חד צדדי להשתחרר מהחוזה שלו, זאת לאחר שפיפ"א תקבע פיצוי כספי למועדון שלו לפי מספר מדדים, מעין סעיף שחרור.

הערכות בימים אלו הן שניימאר אכן יפנה לסמכות העליונה בענף הכדורגל בסוף חודש מאי הקרוב – אז הוא ישלים שלוש עונות בפ.ס.ז' – והסכום אשר עשוי להיקבע בשביל לפצות את הצרפתים יהיה 180 מיליון יורו.


ניימאר. מתכוון לנצל חוק של פיפ"א על מנת לעזוב את פ.ס.ז' (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

לאחר שהיה נחוש לפי פתיחת העונה הנוכחית לעזוב את בירת צרפת, ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי היחסים בין הכוכב לבין המנהל המקצועי לאונרדו נמצאים כעת במתח שיא, במה שעשוי לקדם את המהלך, כשכל הנהלת פריז מודעת היטב לחוק של פיפ"א.

בעניין נוסף הקשור לקבוצה הצרפתית, בתקשורת בברצלונה מפרסמים היום כי טיאגו סילבה מעוניין להצטרף לבארסה, זאת על מנת לסיים את הקריירה שלו לאחר ששיחק לצידו של ליאו מסי. למרות היריבות הברורה בין ברזיל וארגנטינה, הבלם בן ה-35 אמר מספר פעמים בקריירה שלו כי הוא חושב שמסי הוא השחקן הטוב בהיסטוריה.

חוזהו של סילבה בצרפת מסתיים בתום העונה הנוכחית, והפריזאים לא מתככנים לחדשו לאחר שמונה שנים בהן הוא שיחק במועדון. לפי הפרסום, הוא יחתום בבארסה תמורת כל הצעה שתגיע, גם הוא במקביל יציעו לו כסף רב בסין או בקטאר.


סילבה מול מסי. הברזילאי מעוניין לפרוש לאחר ששיתף פעולה עם הארגנטינאי (VANDERLEI ALMEIDA/AFP/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי