"ניימאר מוכן לעשות הכל כדי לחזור לברצלונה בעונה הבאה"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

ב'ספורט' הקטאלוני טוענים שהשחקן הברזילאי מתכוון להשתרר באופן חד צדדי מפריז סן ז'רמן, דרך בית הדין לבוררות בספורט, בעזרת התקנות החדשות של פיפ"א

(גודל טקסט)

נראה ש'הפסקת האש' בין ניימאר לפריז סן ז'רמן, הגיעה לסיומה. כבר אתמול (שישי) פורסם ב'ספורט' שהשחקן היקר בעולם סירב לשתי הצעות חוזה מצד המועדון הצרפתי וכעת בעיתון הקטאלוני טוענים שניימאר לא בוחל באמצעים ויהיה מוכן לעשות הכל כדי לשוב לברצלונה בעונה הבאה.

לעומת העונה שעברה בה ניימאר היה סוג של 'שבוי' בפריז סן ז'רמן, שדרשה סכום דמיוני כדי להפעיל את השחרור שלו, הפעם לברצלונה יש תוכנית להביאו. הקבוצה הקטאלונית מתכוונת לנצל את החוק של פיפ"א לפיו, שחקן אשר חתם על חוזה מתחת לגיל 28 במועדון והשלים שלוש עונות רצופות בקבוצה, יכול לפנות לפדרציית הכדורגל העולמית לפי חוק ובאופן חד צדדי להשתחרר מהחוזה שלו, זאת לאחר שפיפ"א תקבע את הפיצוי הכספי למועדון שלו שעשוי להגיע ל-180 מיליון יורו.

ניימאר חתום בפריז סן ז'רמן עד שנת 2022 ובמועדון מבינים שאם לא יחדש את חוזהו, ערכו יירד באופן משמעותי, אם השחקן יגיע לשנת חוזה ואף יהיה סיכון לאבד אותו ללא תמורה. לכן גם עבור פריז זו יכולה להיות הזדמנות טובה לסיים את הרומן – הלא ממש מוצלח – בסיום העונה, בתקווה לזכות על הדרך בפעם הראשונה בליגת האלופות.


יפעיל את חוקי פיפ"א כדי להשתחרר מפריז סן ז'רמן? ניימאר (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי