ג'וזפ מריה ברתומאו: "מסי אמר לי מהרגע הראשון שצריך לקצץ"

ג'וזף מריה ברתומאו
ג'וזף מריה ברתומאו | AFP

לאחר שהודיע על קיצוץ תקציב השחקנים ב-70%, נשיא ברצלונה להתייחס לנושא ב'ספורט':"היינו מתנהלים בחוסר אחריות אם לא היינו נוקטים בצעדים האלו, יכול להיות שהשחקנים כעסו על דברים שנאמרו מחוץ למועדון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעקבות משבר הקורונה שגרמה לקטיעת הליגה, ברצלונה הודיעה היום (שני) כי שחקני הקבוצה הסכימו לקצץ בלא פחות מ-70 משכרם עד תום העונה. בשעות הערב נשיא הקבוצה מבירת קטאלוניה ג'וזפ מריה ברתומאו דיבר על המתווה בראיון ב'ספורט' הספרדי.

"זוהי מחווה שמראה את המחויבות של השחקנים למועדון. אמר ברתומאו והוסיף: "ליאו מסי אמר לי מהרגע הראשון שצריך לעשות זאת. אולי לשחקנים הפריע שאמרו דברים מחוץ למועדון אבל המו"מ התנהל רק מולי ומול חברי ההנהלה ומעבר לכך לא אמרנו דבר".

הנשיא המשיך: "היינו מתנהלים בחוסר אחריות אם לא היינו נוקטים בצעדים האלו. המצב הכלכלי קשה ולא יכולנו לעמוד בתקציב המקורי. ולא רק השחקנים קיצצו, כל אחד במועדון כולל ההנהלה הבכירה הפחיתו בשכרם".

למעשה בעקבות הקיצוץ, המועדון יחסוך 14 מיליון יורו מתקציב הקבוצה הראשונה ועוד 2 מיליון עבור שאר הקבוצות שנפגעו – כדוריד, כדורסל, הוקי, כדורגל אולמות, כדורגל נשים והקבוצות הצעירות של ברצלונה. לפי דבריו של הנשיא המטרה היא להחזיר את שכר השחקנים ברגע שהליגות יחזרו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי