רודריגו נבחר לצעיר המוכשר ביותר בעולם; ריאל תחל בקיצוצים?

רודריגו
רודריגו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor

החלוץ הקדים את פאטי וגרינווד וסיפר בראיון: "לפני שעברתי לספרד, הגעתי לביתו של פלה וקיבלתי את ברכת הדרך". על האלילים שלו: "ניימאר ורונאלדו". לפי "מארקה", הבלאנקוס יבקשו מהשחקנים להפחית ב-10% כהתחלה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רודריגו, חלוצה הברזילאי של ריאל מדריד (19), נבחר על ידי אתר 'גול' לכישרון הצעיר הגדול ביותר (אלה שנולדו לאחר 2021). ג'יידון סאנצ'ו וג'אנלואיג'י דונארומה היו מהכוכבים שזכו בפרס בעבר. הברזילאי, שזכור בעיקר בשל השלושער הנפלא שלו נגד גלאטסראיי, כבש שבעה שערים ב-18 הופעות בקבוצה.

הברזילאי הקדים בדירוג את אנסו פאטי מברצלונה, השחקן הצעיר ביותר שכבש במדי הקבוצה, וכן את מייסון גרינווד בן ה-18 שהבקיע כבר 12 שערים העונה במדי מנצ'סטר יונייטד. שחקן נוסף של ריאל מדריד, הברזילאי רינייר שנרכש על ידי הקבוצה בינואר והצטרף לקסטיליה, מדורג במקום הרביעי. אדוארדו קמאבינגה, כוכבה של ראן שכבר נקשר לבלאנקוס, במקום החמישי.

ובחזרה לרודריגו, הברזילאי התראיין ושחזר את מעברו לריאל: עבורי ריאל מדריד היא כמו וייה בלמירו (המגרש של סנטוס), ממש חלום שהתגשם. החלום הגדול ביותר שלי היה לשחק כאן, תמיד צפיתי במשחקים". רודריגו הוסיף כי לפני שהגיע לריאל הוא קיבל את ברכת הדרך מפלה, הגיע לביתו ושוחח איתו.

האלילים שלו: "כריסטיאנו רונאלדו וניימאר הם מקור ההשראה, שני שחקנים שאני מעריץ שלהם. פלה, רוביניו וניימאר מייצגים הרבה בשבילי כי הם שיחקו בסנטוס. אני שמח שניתנה לי הזכות לפגוש את שלושתם".

על מערכת היחסים עם זינדין זידאן: "יש לי קשר טוב מאוד איתו, הוא קיבל אותי נפלא לקבוצה. הוא יודע מתי להכניס אותי לשחק, איך לעזור לי להתקדם, הוא מייעץ לי ומשפר אותי הרבה. הוא גם יודע לחזק אותי לגבי הדברים שאני עושה טוב".

עוד בריאל מדריד, בספרד דווח כי גם הבלאנקוס ייצטרכו להחל בקיצוצים, אך הדיווחים סותרים. הנשיא פלורנטינו פרס שוחח עם הקפטן סרחיו ראמוס לפני כשבוע ואמר לו שכרגע המשכורת של השחקנים לא תיפגע, שכן המחזור הכספי של המועדון חדש מספיק כדי לשרוד את הגל הראשון של הנגיף, אך במועדון מבינים שהמצב עלול להימשך למספר חודשים נוספים. לפי "מארקה", בקבוצה יבקשו מהשחקנים לקצץ 10% רק בתור התחלה. כזכור, בברצלונה השחקנים הסכימו לקצץ ב-70% ולמרות ששכר השחקנים בריאל נמוך יותר – גם היא תתקשה להמשיך כרגיל לאור אבדן ההכנסות.


שחקני ריאל מדריד. קיצוצים בדרך? (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי