ניימאר או לאוטרו? הצביעו בסקר: איזה שחקן ברצלונה צריכה לצרף

ניימאר, לאוטרו מרטינס, שער "ספורט"
ניימאר, לאוטרו מרטינס, שער "ספורט" | צילום מסך

בלם? קשר? בקאמפ נואו תמיד שחקני התקפה נוצצים ולפי התקשורת המקומית שמדווחת על כך השכם וערב - אחד מהשניים יחזק את מסי. קאמבק מרגש של הברזילאי או צירופו של חלוץ אינטר - מהי האופציה הטובה לדעתכם?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא סוד שבקאמפ נואו אוהבים לראות שחקני התקפה נוצצים, גם על חשבון חיזוק עמדות אחרות נחוצות יותר בסגל הקבוצה. דוגמה חיה קיבלנו עת הצטרפותו הקיץ של אנטואן גריזמן בתמורה ל-120 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד. על אף המשבר הכלכלי שצפוי לפקוד את כל קבוצות הפאר בשל נגיף הקורונה, בתקשורת המזוהה עם ברצלונה ממשיכים לפרסם מדי בוקר על שני שמות לוהטים: ניימאר ולאוטרו מרטינס. "הדילמה הגדולה", נכתב הבוקר (רביעי) בשער "ספורט". אומרים שבדרך כלל אין עשן בלי אש.

חלוץ אינטר ושחקן ההתקפה של פריז סן ז'רמן, השחקן היקר בעולם להזכירכם, יכולים להצית את הדמיון לאוהדים. מדובר בשני שחקנים יקרים מאוד, למעלה מ-100 מיליון יורו, אך נראה שבקבוצה יעשו הכל כדי לצרפם, גם במחיר של פרידה משחקני סגל רבים.

ניימאר: אוהדים כועסים על עזיבתו, אבל ליאו מסי יודע שהוא הפרטנר האולטימטיבי כדי שיוכל לזכות פעם נוספת בליגת האלופות. הברזילאי מתחרט על שפרש כנפיים לפריז, זה יכול להיות קאמבק היסטורי לחלוטין, כשזה שקשה היה לדמיין אפילו בחלומות הוורודים ביותר, ונראה שאולי גם בצרפת מאבדים סבלנות כלפיו. למרות ששמר על מספרים יפים בצרפת, את הכדורגל הטוב ביותר שלו הציג במדי ברצלונה. כמובן שמדובר באייקון עולמי ושחקן שיביא להכנסות רבות במרצ'נדייז. קשה שלא לחייך כשנזכרים בביצועים של ה-M-S-N יחד – מסי-סוארס-ניימאר.

לאוטרו: נחשב ליורשו האולטימטיבי של לואיס סוארס. צעיר מניימאר משמעותית, שחקן רעב להצלחה, כזה שמתעסק רק בכדורגל. יש לו קסם ברגליים והוא גם אמור להיות זול יותר, וזה לא סוד שאינטר מעוניינת בארתורו וידאל. הארגנטינאי כבש העונה 16 שערים ב-31 הופעות. אולם, יש היאמרו שחובת ההוכחה עדיין עליו.

הצביעו בסקר:

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי