סוארס: "מיהרו לבקר אותנו, אמרו שאנחנו לא מבינים את המצב"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Aitor Alcalde/Getty Images

אחרי שמסי הודיע כי שחקני ברצלונה קיצצו 70 אחוז משכרם, חברו להתקפה שלח מסר להנהלה: "אנחנו פנינו ראשונים במטרה להגיע למתווה". על המשך העונה: "יהיה קשה מאוד לשוב לשגרה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שחקני ברצלונה אמנם חתמו על הסכם הקיצוץ, אך עושה רושם שהסאגה הזו עדיין רחוקה מסיומה. אחרי שהקפטן ליאו מסי הביע את דעתו בנושא ("לא מפסיק להפתיע אותנו שבתוך המועדון יש מי שרוצה לשים אותנו תחת זכוכית מגדלת וללחוץ עלינו לעשות משהו שתמיד היה לנו ברור שנעשה"), גם חברו לחוד, לואיס סוארס, אמר את מה שעל ליבו.

"היינו מודעים היטב למה שקורה מבחינה כלכלית בעולם", הבהיר סוארס בשיחה עם התקשורת באורגוואי. "זה כאב לנו מאוד מה שאמרו עלינו, כי אנחנו, השחקנים, פנינו להנהלה והצענו לקצץ בשכר, זו הייתה יוזמה שלנו. חיכינו למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון ועבורנו. רצינו לנסות לעזור לאנשים אחרים במועדון שעברו תקופה לא טובה. היו אנשים שלא המתינו ומיהרו לבקר אותנו. אמרו שאנחנו לא מבינים את המצב".

סוארס סיכם: "בסופו של דבר, זה נסגר בהסכמה הדדית של כולם. חשוב לציין שאף אחד לא סירב ובכל עת כולם שיתפו פעולה, עד שמצאנו את הפתרון המתאים. מתי הכדורגל יחזור? קשה מאוד להעריך. צריך להתקדם לאט-לאט. כמו שזה נראה כרגע, יהיה מאוד קשה לחזור לשגרה שהכרנו".

 

לא מרוצים מהדרך בה הציגו אותם. סוארס ומסי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי