בספרד יצאו להגנתו של ליאו מסי: "ראוי להרבה יותר כבוד"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בעקבות השוואות "דמגוגיות" בין השכר היומי שלו לזה של הרופאים והקופאיות בסופר, ב"מונדו דפורטיבו" הזכירו: מדובר באחד משלושת התורמים הגדולים ביותר לשירותי הרפואה בקטלוניה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי היה הראשון להודיע ברשת החברתית על הקיצוץ של שחקני ברצלונה בשכרם ועל כך הוא קיבל הרבה מחמאות מסמלים גדולים של המועדון כמו צ'אבי וקרלס פויול, אך ב"מונדו דפורטיבו" טענו היום (שישי) כי הפרעוש "ראוי להרבה יותר כבוד".

עיתונאי בכלי התקשורת הקטלוני יצא להגנתו של הכוכב, לאחר שבמהלך השבוע האחרון, בזמן שמשבר הקורונה הולך וצובר תאוצה, בספרד נעשו השוואות רבות בין השכר היומי העצום של מסי (345 אלף יורו נטו) לאלו של רופא חירום (111 יורו ברוטו) וקופאית בסופרמרקט (30 יורו ברוטו). "לצאת בדמגוגיה על חשבונו של מסי זה לא מוצדק", נכתב.

לזכותו של קפטן ברצלונה נאמר כי מעבר לעובדה שבהתאם לחוקי ההיצע והביקוש הוא זכאי להרוויח ככל שהמועדון יהיה מוכן לשלם לו, מעל הכל הוא אחד משלושת התורמים הגדולים ביותר לשירותי הרפואה בקטלוניה. רק לאחרונה תרם מסי מיליון יורו ובנוסף לתרומות נוספות רבות שעליהן לא נכתב בכלי התקשורת, הוא השקיע מיליונים בהקמת מחלקת האונקולוגיה לילדים הגדולה ביותר באירופה ועל כך "מגיע לו כבוד".

מסי. ראוי להרבה יותר כבוד (Alex Caparros/Getty Images)
מסי. ראוי להרבה יותר כבוד (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי