מנהלת הליגה הספרדית ביקשה מהקבוצות לקצץ בשכר השחקנים

סמל הליגה הספרדית
סמל 'לה ליגה' | AFP

כדי להתמודד מול משבר הקורונה, המנהלת הוציאה מכתב ל-42 המועדונים בשתי הליגות הבכירות לאחר פגישה עם ארגון השחקנים: "הממשלה יכולה לפעיל סעיף של כוח עליון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

 לאחר שניהלה משא ומתן עם ארגון השחקנים, מנהלת הליגה שלחה היום (שישי) מכתב לכל הקבוצות בשתי הליגות הראשונות וביקשה מהן לקצץ בשכר השחקנים ועובדי המועדון כדי שיוכלו להתמודד נגד נגיף הקורונה.

בהודעה נכתב: "מנהלת הליגה ערכה ישיבת דירקטוריון, לאחר שניתחה את המצב החדש ולהתחשב בכך שטרם הגענו להסכמה עם איגוד השחקנים, אנו מבינים שצריך לנקוט בצעדים נוכח המשבר הכלכלי החמור שנגיף הקורונה גורם לליגה הספרדית. לכן אנחנו צריכים לקחת אחריות וליזום באופן משותף תהליך קיצוץ שכר השחקנים בטענה לסעיף של כוח עליון שמאפשר לממשלה להפעיל אותו בזמן משבר כזה וכך נבטיח את התאוששות הליגה לאחר מכן".

כזכור ברצלונה כבר הבינה את גודל המשבר והחליטה מוקדם יותר השבוע לקצץ באופן רשמי בשכר השחקנים ואנשי הצוות ב-70 אחוזים, על מנת לחסוך 16 מיליון יורו שייצבו את ההפסדים שנגרמו עקב הפסקות הליגות עד להודעה חדשה. בנוסף לאלופה, קבוצות נוספות גם החלו לנקוט במתווה דומה, אבל כאמור לעיל מנהלת הליגה דורשת הפחתה גורפת מכל 42 הקבוצות המקצועניות במדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי