ויתור על גריזמן ותוספת כסף: כך ברצלונה תחזיר את ניימאר

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

בצל התפשטות נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי בכדורגל העולמי, אלופת ספרד מוכנה לוותר על הצרפתי ותקווה להעבירו לעיר האורות בתוספת 50 מיליון יורו בתמורה לכוכב הברזילאי. טר שטגן: "הלוואי שהוא יגיע"

(גודל טקסט)

בזמן שעתיד הכדורגל אינו ברור בגלל התפשטות נגיף הקורונה ורק היום (רביעי) התבשרנו כי המטרה של אופ"א היא לסיים את הליגות השונות עד תחילת חודש אוגוסט, נמשכות השמועות לגבי עתידם של חלק מהכוכבים הגדולים. לפי דיווח שפורסם הערב, ברצלונה תנסה לבצע טרייד במסגרתו אנטואן גריזמן יעבור לפריז סן ז'רמן ואילו ניימאר, האקס המיתולוגי, יעשה את הדרך ההפוכה. אם המהלך לא יושלם, הצרפת עשוי להימכר לקבוצה אחרת כדי לממן את עסקת ניימאר.

ב'סקיי ספורטס' האנגלי טוענים שברצלונה מוכנה לוותר על גריזמן שלא הרשים בעונת הבכורה שלו בקבוצה. בשורות אלופת ספרד מבינים כי המשבר הכלכלי יקשה על המועדון לצרף כוכבים יקרים כמו ניימאר ואחת האפשרויות לבצע עסקאות היא באמצעות החלפת שחקנים. לפי אותו דיווח, ברצלונה מעריכה שגריזמן שווה 100 מיליון יורו ואילו ניימאר, כך על פי הדיווחים, מוערך ב-50 מיליון יורו יותר מהכוכב הצרפתי.

למרות עונת בכורה לא ממש מוצלחת, גריזמן עצמו עדיין מאמין שעתידו בברצלונה והוא לא שמע מראשי המועדון שהוא אינו נמצא בתכניות, אולם הוא עלול להפוך לבחירה רביעית או חמישית בחוליית ההתקפה בהנחה שההנהלה תצליח לשים את ידה על שחקן חיזוק לחלק הקדמי. מעבר לניימאר, אחד השמות הבולטים שעלו במהלך התקופה האחרונה הוא של לאוטרו מרטינס מאינטר, שמחוזר במקביל גם על יד ריאל מדריד.

בינתיים, מי שנשאל על האפשרות שהברזילאי יחזור לברצלונה הוא השוער מארק-אנדרה טר שטגן, שלא הסתיר את רצונו לראות את ניימאר מצטרף לקבוצה: "אני חושב שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אז הלוואי שהוא יחתום", כך כתב הגרמני בעמוד האינסטגרם שלו בתשובה לשאלה של אחד האוהדים.

למרות הדיווחים הרבים על ניימאר, מרטינס וכוכבים נוספים, יש לציין כי רק לפני יומיים, כזכור, אישר ליאו מסי כי שחקני ברצלונה הסכימו לקצץ 70% משכרם, מהלך אשר מלמד על מצבה הכלכלי של אלופת ספרד. "מדובר בסיטואציה יוצאת דופן", הסביר הפרעוש. "חיפשנו את הנוסחה כדי לעזור למועדון ולעובדיו בזמנים קשים אלו וזו הסיבה שהסיכום התעכב", הבהיר. 

 


אולי הפעם? ניימאר עם מסי במדי ברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי