לברצלונה יש עדיפות, אבל האם זה יספיק? הדילמה של קורזאווה

לאבין קורזאווה
לאבין קורזאווה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

כמו וויליאן שמתקרב לקטלונים, גם מגן פריז סן ז'רמן מסיים חוזה ויכול לעבור בחינם, אך הוא מחזיק במקביל ב-10 הצעות שונות ולמרות שסוכניו הבטיחו למוליכה בספרד זכות ראשונים, יש גם סיבה שעלולה לטרפד את מעברו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעקבות המשבר הכלכלי, בשוק ההעברות העולמי ישנם מספר שחקנים שסומנו על ידי הקבוצות הבכירות כיעדים המרכזיים. מדובר בעיקר בוויליאן, קשר צ'לסי ונבחרת ברזיל שחוזהו מסתיים והוא צפוי לאחר שבע שנים לעזוב את צפון לונדון וככל הנראה יעשה את הדרך לברצלונה, ובסיטואציה מאוד דומה נמצא גם המגן השמאלי לאבין קורזאווה.

בעוד וויליאן שיחגוג באוגוסט את יום הולדתו ה-32, מוכן לקצץ בשכר כדי להגיע ודורש מברצלונה חוזה ארוך טווח בתמורה לכך, בידיעה שזו צפויה להיות התחנה האחרונה שלו בצמרת הכדורגל העולמי ולאחר שהודה שהגעה לברצלונה הייתה חלום מבחינתו, בספרד מדווחים הבוקר (שלישי) שקורזאווה מחזיק בלא פחות מ-10 הצעות מקבוצות המובילות ברחבי אירופה.

כמו וויליאן, גם קורזאווה שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-28, מגנה השמאלה של נבחרת צרפת ופריז סן ז'רמן, מסיים את חוזהו והוא לא מתכנן להאריכו. לכן, גם הוא יכול לחתום היכן שירצה ללא תמורה ומכיוון שברצלונה מחפשת בראש ובראשונה להתחזק בעמדת המגן השמאלי, היא מנסה לעשות ככל שביכולתה כדי להבטיח את הגעתו.

המאמצים הכבירים של ברצלונה משתלמים לה עד כה, כי סוכניו של קורזאווה הבטיחו לראשי המועדון שיש להם עדיפות בשלב זה מול 10 ההצעות האחרות שקיבל השחקן. כבר בפברואר נפגשו סוכניו עם אנשי ברצלונה והשיחות נמשכו בשבועות האחרונים מרחוק. מי שמייצגים את קורזאווה הם אותם סוכנים של נטו ופיליפה קוטיניו, שניים משחקני ברצלונה, מה שמסייע על התהליך.


בעונה הבאה בברצלונה? (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

עם זאת, בברצלונה גם הבהירו לנציגי השחקן כי יהיה עליהם להיפטר קודם כל מג'וניור פירפו שהגיע מבטיס ולכן קורזאווה במקביל גם מנהל שיחות עם צ'לסי, ארסנל, מילאן, ליברפול, נאפולי, אינטר ומילאן. גם יובנטוס הוזכרה כמועמדת לצרפו בהנחה שהיא תוכל למכור את אלכס סנדרו. נכתב כי השחקן מאוד רוצה כבר לסכם על היעד הבא שלו בקריירה, אלא שבעקבות התפשטות נגיף הקורונה והביקוש הרב לצרפו, שעוד עשוי לעלות לקראת העונה הבאה, הומלץ לו להמתין.

נציגיו של קורזאווה מצפים להגיע לברצלונה עם סיום המגפה בניסיון לקדם את השיחות וגם כדי להבין את המעמד שצפוי לו בקבוצה, בשל החשש שכמו פירפו גם הוא יהיה שחקן גיבוי בלבד ויזכה לחוזה בהתאם כשבמקביל הוא יכול להבטיח את עתידו כשחקן הרכב בפרמיירליג או בסרייה A.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי