צ'ולו מחוץ לצ'מפיונס? בספרד צפויים לשלוח נציגות לאירופה לפי הטבלה הנוכחית

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Julian Finney/Getty Images

הפדרציה התכנסה לישיבה חשובה בה דנו בתרחישים אם הליגה לא תחזור. בארסה, ריאל, סביליה וסוסיאדד בפנים, אתלטיקו שמדורגת רק חמישית - תסתפק בליגה האירופית. וגם: מאבק האליפות והיורדות

(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לעשות הכל כדי שעונת 2019-20 תושלם במלואה על כר הדשא על אף התפרצות נגיף הקורונה, אך זה לא אומר שמנותקים מהאפשרות שעם כל הצער שבדבר – זה לא יקרה. הפדרציה הספרדית קיימה ישיבה מצומצמת בה נשקלו כל האפשרויות לגבי סיום העונה הנוכחית, וקרובים לקבל החלטה בכל הקשור לתחרות האירופאיות.

תינתן עדיפות משמעותית לתוצאות שהושגו עד כה ב-27 המחזורים הנוכחיים. משמעות הדבר היא שהמוליכה ברצלונה, ריאל מדריד השנייה וכן סביליה וריאל סוסיאדד יעפילו לליגת האלופות. אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה, שהדיחה את ליברפול בשמינית הגמר עם ניצחון כפול – עשויה להיות מחוץ למפעל היוקרתי לראשונה מאז עונת 2012/13. 

 

הקולצ'ונרוס מדורגים במקום החמישי בטבלה. גם חטאפה תהיה בליגה האירופית, ואם גמר הגביע לא יתקיים אז גם זו שתסיים במקום השביעי. אם גמר הגביע על טהרת החבל הבאסקים, בין ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו, ישוחק, וסוסיאדד תזכה – הפיינאליסטית בילבאו עשויה להגיע לאירופה. במילים אחרות, כאשר אופ"א מבקשת מהקבוצות להציע דרך אם העונה לא תחודש – זה יהיה הפיתרון. יש לציין כי הטבלה בספרד סופר-צמודה כאשר בין אתלטיקו השישית לסביליה השלישית מפרידות שתי נקודות בלבד. בספרד, כידוע, המפגשים הפנימיים מכריעים את המיקום הסופי ולא הפרש שערים.

 

ומה יקרה עם מאבק האליפות או היורדות? בליגות הלא מקצועיות פשוט הוקפאו היורדות והאלופה הוכרעה במשחק בודד. אבל בלה-ליגה לא מוכנים שזה יקרה בשתי הליגות הבכירות. בספרד מושכים זמן ומחכים לישיבה נוספת של אופ"א עם כל 55 הפדרציות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי