עתידו של מסי וסאגת ניימאר: סגן נשיא ברצלונה לשעבר בראיון

ניימאר, ליאו מסי
ניימאר, ליאו מסי | Elsa/Getty Images

לאמילי רוסאוד שעזב את תפקידו יש בטן מלאה על ההנהלה וביקורת על השחקנים ("מאכזב לראות שבריאל מדריד קיצצו יותר") אך גם בשורות אופטימיות לאוהדים. הוא בטוח שהקפטן ימשיך והכוכב הברזילאי? "זה לא בלתי אפשרי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עד התקופה האחרונה ספק אם אוהדי הכדורגל הכירו את אמילי רוסאוד. מדובר בסגן נשיא ברצלונה לשעבר, שהתפטר לאחר ריב קשה עם הנשיא המכהן ג'וזף ברתומיאו בטענה לשחיתות במועדון. רוסאוד שוב מוכיח עד כמה הנהלת ברצלונה מפולגת בתוך עצמה ועמוסה בעיות, אך בראיון שהעניק ל-"ESPN" היו לו גם בשורות טובות לאוהדים. כמו תמיד, מדובר בליאו מסי וגם בניימאר.

 
לאחרונה דווח שהקפטן מסי עלול לעזוב לאינטר, וכידוע חוזהו במועדון מסתיים ב-2021. בן דודו של מסי אף אמר שהוא מקווה שיעזוב. רוסאוד אופטימי: "אני חושב שמסי וברצלונה יגיעו להסכם על הארכת חוזה. כדי להגיע להסכמה, שני הצדדים חייבים לעשות ויתור כלשהו. אני מאוד אופתע אם הסיפור היפה הזה לא יימשך עוד זמן".
 
 
על ניימאר: "אני חושב שייתכן שניימאר יחזור בקיץ הקרוב. יש סיבות להאמין בכך. זה בכלל לא נראה לי בלתי אפשרי". רוסאוד פירט: "נצטרך לראות אם חלון ההעברות יפתח כמתוכנן או לא. יש לי תחושה שמגיפת הקורונה תוביל לירידה במחירי השחקנים – מה שיהיה מעולה לקבוצות שקונות ורע מאוד לקבוצות שמוכרות. נצטרך לראות איך הכל יתאזן". בצרפת, אגב, בטוחים שאף קבוצה לא תוכל לצרפו.


ליאו מסי. אין סיבה לדאגה (Alex Caparros/Getty Images)

 
 
כזכור, גם נושא קיצוץ השחקנים בשכר הביא לעימות בהנהלת ברצלונה. רוסאוד, שהואשם על ידי ברתומיאו, טוען שלא העביר ביקורת על השחקנים אך שלח עקיצה: "מצטער לראות שמועדונים אחרים, ריאל מדריד למשל – השיגו ירידה גדולה יותר בשחקנים שלהם מאשר במצב שלנו. אנחנו מדברים (בברצלונה) על הפחתה בגובה 70% במשכורת החודשים, מה שאומר בערך 5% או 6% בלבד בשנה".
 
הבחירות לנשיאות: "אני ישן שקט בלילה ומרוצה כשאני מסתכל במראה. לא איבדתי את האשליה לגבי התמודדות לנשיאות. אני צריך למדוד את הכוח שלי לפני שאקבל החלטה. יש פחות או יותר כשנה להתחיל במערכת הבחירות. אני לא פוסל את זה, אני בהחלט רוצה להיות נשיא בארסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי