סטיין: "אני בטוח שמסי יישאר. צ'אבי? חשבתי לצרף אותו לצוות שלנו"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה הביע אופטימיות לגבי הקפטן: "אין לו ספקות בפרויקט שלנו, אחרת היה שוקל לעזוב". על הספרדי: "שקלתי להציע לו שיהיה חלק מהצוות. וגם: ניימאר ולאוטרו מרטינס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן הקורונה שהשביתה את עולם הספורט, נראה שלמעט הספקולציות על חזרתן של הליגות הגדולות, הכותרת הגדולה ביותר בתקשורת הייתה לגבי עתידו של ליאו מסי בברצלונה. המאמן קיקה סטיין שהתראיין בשעת לילה מאוחרת בתוכנית "טרנזיסטור" של תחנת הרדיו "אונדה-סרו" הבהיר שהוא משוכנע שהקפטן יישאר וגם דיבר על השמות שתמיד עולים בתקשורת בהקשר בארסה – לאוטרו מרטינס וניימאר.

במחזור האחרון ששוחק בספרד הצליחה בארסה לחזור לפסגת הטבלה שבוע לאחר הקלאסיקו, כשניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד. סטיין התייחס להמשך העונה: "כולם רוצים שהעונה תוכרע על כר הדשא והליגה תסתיים גם אם בדלתיים סגורות.  אם לא, הדבר הכי הוגן הוא להשאיר את הליגה כפי שהייתה עד לאן שהגענו, אבל כמובן שלא ארגיש באמת אלוף. אני משוכנע שכאשר הליגה תחזור אעשה זאת בהתלהבות גדולה. אני מרוצה ממה שעשינו עד עה. אני מקווה שיספיקו כמה שבועות של אימונים כמו טרום עונה, כמובן שהשחקנים לא היו בפעילות הרגילה. צריך להיזהר שלא יהיו הרבה פציעות".

על מסי: "לאחרונה נודע לי שיש לו סעיף יציאה בתנאים מסוימים, אבל אני בטוח שהוא ימשיך. אם למסי לא היה ברור שלבארסה יש פרוייקט מנצח אז הוא אולי היה עוזב. אבל ברצלונה תמיד תחרותית ותעשה הכל כדי לזכות בתארים". רק נזכיר כי בן משפחה של מסי אמר שהוא מקווה שקפטן ברצלונה יעזוב.


קיקה סטיין. משוכנע שמסי יישאר (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

על חדר ההלבשה והקפטנים: "ג'רארד פיקה וסרחיו בוסקטס מאוד מקצועיים. שוחחתי עם הנשיא לגביהם כמה וכמה פעמים, אני מאוד מרוצה מהם. אני חושב ששכנעתי את השחקנים בדרך שלי, אני עובד על זה". כשנשאל על עוזרו אדרה סרביה אמר: "אני מבין אותו היטב, יש לו את הטמפרמנט שהיה לי בגילו, הוא צריך להישאר מי שהוא אך גם לתקן כמה דברים".

על לאוטרו: "מדברים הרבה עדיין על העברות אך המגיפה הזו הולכת להשפיע בצורה ניכרת, מצב המועדונים יהיה מסובל כלכלית. אני אוהב הרבה שחקני כדורגל נהדרים. לא אופטימי ולא פסימי לגביו".
 

 
צ'אבי וניימאר: "חשבתי לקרוא לצ'אבי לעזור לקבוצה ולהיות חלק מהצוות. הוא מכיר את המועדון הזה, את הפילוסופיה של הקבוצה. אני רואה את מבצע ניימאר כמורכב מאוד, יהיה קשה לצרף אותו ברמה הכלכלית".

צ'אבי (KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images)
 

 
 
 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי