בספרד אופטימיים: ניתן יהיה לחזור לשחק בשישה ביוני

ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו
ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

"סיום הליגה הפך לנושא מדיני", נכתב בשער "מארקה". ארגון השחקנים מסר כי בכפוך לאישור של משרד הבריאות, האימונים יחזרו בארבעה או ב-11 במאי. תאריך סיום פוטנציאלי: ה-30 ביולי

(גודל טקסט)

בשבוע החולף החלו לדון בספרד בתרחיש אימים לפיו הליגה לא תצליח לנצח את נגיף הקורונה ועונת המשחקים 2019/20 לא תחודש. החל מהתבטאויותיהם של איבן ראקיטיץ' ומאמן ברצלונה קיקה סטיין בעניין האליפות ועד לפרסומים על ההחלטה אילו נציגות ישחקו עבור ספרד באירופה הבוקר (שני) התמונה ורודה יותר.

 
 
בספרד מעריכים בזהירות שניתן יהיה לחזור לאימונים בחודש מאי והשחקנים כבר קיבלו שני תאריכים פוטנציאליים – הארבעה או ה-11 במאי. אתמול (ראשון) שוחחו בצ'אט ראשי הקבוצות של הליגה שקיבלו הודעה חיובית מארגון השחקנים הספרדי.
 
הליגה עצמה מתכוננת להיפתח מחדש בשישה ביוני, בתקווה שאחרי אימונים אינטנסיביים של כשלושה שבועות, ולהסתיים ב-30 ביולי, במתכונת של מחזורי אמצע שבוע פזורים. נזכיר כי ברצלונה מוליכה בשתי נקודות על פני ריאל מדריד נכון לעכשיו במאבק האליפות הצמוד.
 
 
כמובן שמשרד הבריאות יהיה זה שיכריע בעניין, שכן בינתיים במדינה הוארך מצב החירום עד העשרה במאי והעניין יישקל שוב בתחילת החודש. הליגה צפויה להתחדש ללא קהל. "המטרה: שהליגה תסתיים כסדרה", נכתב ב"מארקה". "סיום הליגה הפך להיות העניין של כל המדינה". "הפוגה", הייתה הכותרת בשער עיתון "אס" כשהכוונה היא שיש הסכמה בין נשיא ההתאחדות הספרדית לבין נשיא הלה-ליגה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי