בספרד חשפו: הדרך היחידה בה ניימאר יוכל לחזור לברצלונה

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

הברזילאי ניצב לפני צומת דרכים בקריירה ויהיה חייב "לבחור בין אושר וכסף". לפי "מונדו דפורטיבו", הברזילאי שמרוויח 52 מיליון יורו בסך הכל יצטרך להתפשר על 20 מיליון. וגם: מדוע הקיץ זו ההזדמנות האחרונה

(גודל טקסט)
בספרד ממשיכים לעסוק בחזרתו של ניימאר לברצלונה ונראה שהסאגה הזו תעסיק את התקשורת עוד זמן רב. ב"מונדו דפורטיבו" הציגו את הדרך היחידה בה הכוכב הברזילאי (28) יוכל לחזור לברצלונה. בחירה בין כסף לבין אושר. ובמילים אחרות: ניימאר יצטרך לוותר על למעלה ממחצית משכרו והכנסותיו השונות כיום.

נכתב כי הברזילאי נמצא בצומת הדרכים הגדולה בקריירה שלו, על כך שהצטער כעבור מספר חודשים ספורים על כך שעזב והוא יודע שהקיץ הנוכחי הוא אולי הצ'אנס האחרון שלו. בפ.ס.ז' ניסו לפתות אותו לחתום על חוזה חדש עם הצעה שמנה – כ-38 מיליון יורו לעונה, קצת יותר ממה שהוא מרוויח כיום.

ל"מונדו דפורטיבו" נודע כי ניימאר מרוויח כ-52 מיליון יורו לשנה. מדובר לא רק בחוזה שלו אלא גם בהכנסות נוספות שכן הוא מפרסם את הבנק הלאומי של קטאר, מוסד פיננסי ששייך למועדון מפריז, ואם יעזוב ההסכם יבוטל. נטען כי בבארסה הוא אמור להרוויח קצת יותר מ-20 מיליון יורו, כפי שהיה לפני שעזב, אך ינסו לפתות אותו עם בונוסים שמנים לפי ביצועיו על המגרש. המחלוקת הכספים בין הצדדים על החוב של המועדון כלפיו כבר נסגר.


ניימאר עם מסי. פרק ב' אפשרי? (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מעבר לליאו מסי, דמויות משמעותיות נוספות בחדר ההלבשה כמו לואיס סוארס וג'רארד פיקה מעוניינים שישוב, וכמובן הנשיא ג'וזף ברתומיאו, אלא שצריך לקחת בחשבון שבקיץ הבא יהיו בחירות, ו-ויקטור פונט שהוא אחד המועמדים – מתנגד לחזרתו.

"בארסה זקוקה שיקריב מעצמו כדי לחזור, בטח לאחר נגיף הקורונה", נכתב בידיעה.  אתמול, אגב, אמר המאמן קיקה סטיין שלדבריו ההעברה הזו נראית בלתי אפשרית. במועדון מתכננים שניימאר יוביל את בארסה ביום שאחרי מסי וכשהארגנטינאי יחזור לארגנטינה או יפרוש, חלק משכרו יגיע לניימאר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי