"אם לאוטרו יעבור, הוא יתפוס את מקומו של סוארס במהרה"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

הרצון של מסי לראות אותו בברצלונה ("ליאו מבין שהוא חיית טרף ברחבה"), היכולת להסתגל ("הפך לשחקן מוביל בכל מקום בו שיחק") והתחרות על חולצת ההרכב ("חי מאתגרים, ווינר מלידה"). נשיא ראסינג שפך אור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חרושת השמועות לגבי עתידו של לאוטרו מרטינס נמשכת ובשלב זה לא ברור היכן הוא ישחק בעונה הבאה. מי שהתייחס הפעם לאפשרות שברצלונה תצרפו הוא ויקטור בלנקו, נשיא ראסינג קלוב הארגנטינאית – הקבוצה בה חלוץ אינטר החל את הקריירה שלו.

בלנקו פתח את דבריו בראיון שהעניק לתקשורת האיטלקית והתייחס לכך שנודע כי מסי היה רוצה לראות את מרטינס במדי ברצלונה: "זה פשוט – ליאו ראה במדי נבחרת ארגנטינה מה היכולות של לאוטרו ומה הוא מסוגל לעשות. מדובר בסקורר מלידה, חיית טרף באזורה הרחבה, זו הסיבה שמסי כל כך רוצה אותו".

האם הוא מתאים לקבוצה כמו ברצלונה: "אין לי בכלל ספק בכך, הוא מוכן. היכולת להסתגל ולהעלות את הרמה שלו הפתיעה גם אותנו. כשהוא עלה לבוגרים בראסינג, כשהיגע לאינטר וגם במדי הנבחרת – הוא הפך לשחקן מוביל די במהרה. ייתכן שייקח לו זמן להסתגל למנטליות בספרד, אבל זה משהו שיכול לקרות לכל שחקן".

על כך שצפויה לו תחרות על העמדה עם לואיס סוארס: "אם לאוטרו יחליט שהוא רוצה לעבור לברצלונה, הוא יהיה החלוץ הפותח תוך זמן קצר. הוא ווינר מלידה, שחקן טוטאלי שחי מאתגרים. עלינו לקחת בחשבון שהוא בסך הכל בן 22, לעומת סוארס שהוא שחקן מנוסה ומוכח. אבל ככה זה בכדורגל, הצעירים תופסים בסופו של דבר את מקומם של הוותיקים, ולואיס כבר בן 33".

האם זה הזמן הנכון מבחינתו לעבור למועדון תובעני כמו ברצלונה: "רק הוא יודע אם הוא צריך לעשות את קפיצת המדרגה כבר עכשיו. זו החלטה שלו. הוא לא ילד שפועל באימפולסיביות. אני בטוח שהוא יהיה בסדר. אם הוא יחשוב שהוא עדיין לא מוכן לכך, הוא לא יהסס ויישאר באינטר".

כידוע, בחוזהו של לאוטרו, שנרכש על ידי אינטר מראסינג קלוב ב-2018 תמורת 25 מיליון יורו, יש סעיף שחרור על סך 111 מיליון יורו אותו ניתן להפעיל בקיץ הקרוב. ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות במדי הנראזורי, מרטינס הבקיע 16 שערים והוסיף ארבעה בישולים. למרות גילו, הוא רשם כבר 17 הופעות ותרם לא פחות מתשעה שערים במדי נבחרת ארגנטינה.


בשל לעשות את קפיצת המדרגה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי