בספרד בטוחים שמסי יישאר, טר שטגן: "אני מרוצה כאן"

שער עיתון "ספורט"
שער עיתון "ספורט" | "ספורט", צילום מסך

"שיא בנאמנות", נכתב על קפטן בארסה שמחזיק בחוזה עד 2021: "הוא יהיה איש של מועדון אחד". ומה השיא שעליו לשבור? השוער הגרמני אמר בראיון באינסטגרם: "הקבוצה תחרותית, מה עוד אפשר לבקש?". וגם: המשא ומתן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לדיווחים הבלתי פוסקים על צירוף כוכב נוסף לחלק הקדמי, בין אם מדובר בניימאר ובין אם יהיה זה לאוטרו מרטינס – אין ספק שלברצלונה חשוב קודם כל להשאיר את שני השחקנים הטובים ביותר שלה – ליאו מסי ומארק אנדרה טר שטגן. הקפטן מסיים את חוזהו בקיץ הבא ונקשר לאינטר, והשוער מחזיק בחוזה עד 2022. אמנם משא ומתן עם השניים אין כרגע אך בתקשורת הקטלונית בטוחים שישנן בשורות טובות.

"שיא בנאמנות", נכתב בשער "ספורט" על רקע תמונה של הקפטן מסי מנשק את הסמל של ברצלונה, והביעו אופטימיות גדולה להמשכיותו. "one club man", נכתב בנוסף, איש של מועדון אחד. הוא השחקן היחיד מבין כדורגלני הצמרת היום ששיחק תמיד באותה הקבוצה. נכתב שיש לו אתגר חדש והוא במקום השלישי מבין השחקנים הפעילים בכלל – מאחורי השוער איגור אקינפייב מצסק"א מוסקבה ולואיק פרין, בלמה של סנט אטיין שמשחק בקבוצה מאז עונת 2003/04. נזכיר כי לפני יומיים עברו 15 שנה מאז שער הבכורה שלו במועדון.
 
 

ומה לגבי האיש בין הקורות? טר שטגן התראיין אתמול ב"לייב" באינסטגרם שאורגן על ידי האקסית בורוסיה מנשנגלדבאך. השוער הגרמני סיפר: "כבר קיימנו את השיחות הראשוניות על הארכת החוזה אבל הכל נעצר כי כרגע יש דברים הרבה יותר חשובים. בגלל הקורונה היה עלינו לדחות את העניין". השוער הוסיף: "אני מאוד שמח כאן, הקבוצה תחרותית מאוד ומצליחה. מה עוד אוכל לבקש".

טר שטגן (Thomas Eisenhuth/Getty Images)

הבכורה שלו בגלדבאך: "לוסיאן פאברה אמר לי 'שלום, מחר אתה פותח בהרכב'. לא ישנתי טוב באותו הלילה. אם הייתי יורד ליגה עם הקבוצה אז בוודאי לא הייתי מגיע לבארסה ולא הייתי משחק בגמר ליגת האלופות ב-2015". בעונת 2010/11 סיימה גלדבאך במקום ה-14 וניצלה מירידת ליגה די בשיניים.

על המשחק ב-2016 כשפגש את קבוצתו לשעבר והאפשרות שיחזור: "זה גרם לי לצמרמורת, בהחלט התרגשתי במשחק בגרמניה. באותו רגע שמתי לב כמה אוהבים ומעריכים אותי. אני תמיד אוהד ואוהב את הקבוצה הזו, לעולם אסור להגיד 'לעולם'. אולי עוד אחזור".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי