ברצלונה ואינטר במו"מ מתקדם, לאוטרו יימכר תמורת טודיבו?

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

לפי "ספורט", הקטלונים העבירו לנראזורי רשימה סופית של שחקנים שאותם היא מוכנה להעביר בתמורה לחלוץ הארגנטיני, נראה כי הבלם הצעיר וארתורו וידאל יעשו את הדרך ההפוכה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה לא מתייאשת בניסיונותיה לצרף בעונה הבאה את לאוטרו מרטינס הארגנטיני, חלוץ אינטר, ולפי פרסום גם הבוקר (שישי) ב"ספורט" הקטלוני, ישנה התקדמות במגעים.

תחילה דרש המועדון ממילאנו 110 מיליון יורו עבור שחרור החלוץ בן ה-22 ולאחר מכן הסכימו לרדת לכ-90 מיליון יורו, אולם כנראה שבנראזורי הפנימו את העובדה שברצלונה לא תוכל לשלם סכומים כאלה, גם בעקבות הקשיים הכלכליים שנוצרו כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, ושם מוכנים עתה לדון גם בחילופי שחקנים, בנוסף לתשלום כמובן.

לפי הפרסום הבוקר, ברצלונה הגישה לנראזורי רשימה אחרונה בהחלט של שחקנים שאותם היא מוכנה להעביר בתמורה ללאוטרו מרטינס, שהבהיר לראשי המועדון על רצונו לעבור לקאמפ נואו ולפי דיווחים גם מסרב לאחרונה להאריך את חוזהו בשל כך. בנוסף לארתורו וידאל, שאנטוניו קונטה ואינטר הבהירו מלכתחילה שישמחו לראותו עובר תמורת החלוץ, ברצלונה מוכנה להעביר גם את נלסון סמדו, סמואל אומטיטי, ג'וניור פירפו וכן את המושאלים ראפיניה והבלם ז'אן קלר טודיבו.


טודיבו במדי ברצלונה (Atsushi Tomura/Getty Images)

אינטר סירבה עד כה לאפשרות של טרייד שינגוס במחיר שישולם עבור היהלום שלה ובתקשורת האיטלקית מכחישה בתוקף מגעים למכירת החלוץ, אבל בספרד מתעקשים שמתנהל מו"מ וטוענים שאינטר מביעה התעניינות גם בטודיבו הצעיר, שנרכש מטולוז ועבר לברצלונה בינואר 2019, אבל מיעט לשחק ובינואר האחרון הושאל לשאלקה. עוד לפי "ספורט", אינטר מודעת לכך שטודיבו בן ה-20 יוכל להתקדם בקבוצה ובעוד מספר שנים להימכר, כך שהמועדון אפילו יוכל להרוויח עליו. לפי "טרנספר מרקט" שוויו מוערך בכ-10 מיליון יורו, אולם ברצלונה מאמינה שהוא יימכר תמורת 25 מיליון יורו, כפי שהציעו בין השאר אברטון וסאות'המפטון, סכום שכמובן יילקח בחשבון אם תתבצע עסקה בין הצדדים.

במקביל, כפי שפרסמנו הבוקר, ברצלונה התאמנה לראשונה מאז שלפני כחודשיים נגיף הקורונה השבית את הענף כולו. ליאו מסי, כמו שאר חבריו, הגיע למתחם עם בגדי האימון עליו, בדומה לישראל גם בספרד אסור לשחקנים להשתמש בחדרי ההלבשה, ולפי הדיווחים השחקנים התחלקו לשלושה מגרשים שונים, כשבכל מגרש התאמנו מספר קבוצות של 2-3 שחקנים. לאחר כשעה וחצי של אימון, מסי היה הראשון לצאת לחנייה ולשוב לביתו. אגב, אינטר גם היא הודיעה היום על כך שכל עובדי המועדון והשחקנים נמצאו שליליים בבדיקה לאבחון קורונה ולכן הקבוצה עוד היום תתחיל לערוך אימונים אישיים .



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי