דיווח: ניימאר מוכן לקצץ את שכרו בחצי כדי לחזור לברצלונה

ניימאר
ניימאר | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

בשער "מונדו דפורטיבו" נכתב כי הכוכב דחה הצעת ענק מפ.ס.ז' בגובה 100 מיליון יורו ויעשה הכל כדי לשוב. נטען כי יש לו הסכם מילולי עם בארסה על כך שירוויח כמו ב-2017, אך הוא דורש ערבויות לפני שיבקש לעזוב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשנים האחרונות לא מעט שחקני התקפה לא הצליחו בברצלונה. החל מעוסמאן דמבלה שסבל מפציעות, פיליפה קוטיניו, השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון, שלא הייתה לו עמדה ברורה על המגרש וכיום הוא בבאיירן מינכן, מושאל, וכן אנטואן גריזמן שהתקשה להשתלב בסגנון המשחק. לפי הדיווחים אתמול (ראשון) באנגליה – כל השלושה, ולא רק, יוצעו למכירה לקבוצות האנגליות במטרה לגייס מזומנים. אין ספק שאוהדי ברצלונה מתגעגעים לניימאר והסאגה של הברזילאי מלווה אותנו זמן רב ואולי אף תלווה. אולם, בספרד בטוחים שהפעם יש התקדמות.

שער העיתון "מונדו דפורטיבו" נחרץ מאוד: "ניימאר – הכל לטובת בארסה", נכתב שם. נטען כי הכוכב הברזילאי דחה את ההצעה של פריז סן ז'רמן לחדש את חוזהו (כרגע הוא חתום עד 2022) בשווי של מאה מיליון יורו. כדי לשוב לקאמפ נואו עליו לעשות לא מעט ויתורים, והוא מוכן.

ניימאר מוכן אפילו לקצץ את שכרו בחצי (ובעצם להשתכר סכום דומה לזה שהרוויח בעונתו האחרונה בספרד).  נטען כי יש לו הסכם מילולי על המועדון לגבי השכר. "הוא יעשה הכל כדי לתקן את הטעות שעשה כשעזב ורוצה לזכות בליגת האלופות ובכדור הזהב. הוא בדק את האפשרות לעזוב לבארסה עד הדקה האחרונה של חלון ההעברות אשתקד והוא לא רוצה שמשבר הקורונה יפגע בחזרתו", נטען בדיווח. 

הברזילאי מסתמך על הסעיף בחוזה לפיו פיפ"א תקבע את מחירו בתום העונה השלישית בהתאם לחוק להעברת שחקנים. בקיץ האחרון (2019) לא היה לו סעיף שחרור כפי שהסביר סוכנו לשעבר. אולם, כדי שזה יקרה, השחקן עצמו צריך להצהיר מפורשות על רצונו לעזוב. ניימאר לא יעשה זאת עד שלא תהיה לו ערבות מבארסה שהיא תעשה הכל כדי להחתימו. הוא לא רוצה לקלקל שוב את היחסים עם המועדון הנוכחי שלו אם לא יהיה בטוח שהוא עוזב.


("מונדו דפורטיבו", צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי