מסי: "מעולם לא פקפקתי בסגל, אך ביכולת שהייתה לא נזכה באלופות"

ליונל מסי
ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

ההבהרה לטובת סטיין ("הבין אותי לא נכון"), המועמדות של לאוטרו ("חלוץ שלם") וההסגר ("אולי הפגרה תועל לנו"): קפטן ברצלונה התראיין בספרד ודיבר על הכל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי כמעט חודשיים ללא פעילות, ברצלונה חזרה השבוע לאימונים לקראת שובה המסתמן של הליגה הספרדית ובתקשורת הקטלונים מיהרו להפנות את המיקרופונים לעבר האיש המעניין ביותר – ליאו מסי. הקפטן התראיין ל"ספורט" ול"מונדו דפורטיבו" והתייחס לכל הנושאים החשובים שעל הפרק.

כזכור, עונה סוערת עברה על הבלאוגרנה עד להשבתת הכדורגל, על המגרש ומחוצה לו. המאמן התחלף, מסי עצמו התעמת עם המנהל הספורטיבי אריק אבידל והיכולת הבינונית על כר הדשא לא סייעה בהרגעת הרוחות.

הפרעוש אמר כי אולי המנוחה תעזור לקבוצתו לחזור לעצמה: "ייתכן שהפגרה הזו תועיל לנו, נראה אם ניתן לחדש את הליגה ואז יוסרו הספקות ונבין באיזו רמה אנחנו וכמה רחוק אפשר להגיע", אמר מסי.

מסי. הפגרה תועיל לבארסה? (David Ramos/Getty Images)
מסי. הפגרה תועיל לבארסה? (David Ramos/Getty Images)

בארסה אמנם יצאה לפגרה כשהיא בראש הטבלה וכשבליגת האלופות היא התכוננה לגומלין נגד נאפולי, לאחר 1:1 במשחק הראשון בין השתיים, אך כאמור התצוגה שסיפקה היו רחוקות מלשכנע, מה שגרם למסי להצהיר כי קבוצתו "לא טובה מספיק כדי לזכות בליגת האלופות". המאמן קיקה סטיין חלק על אמירה זו בחודש שעבר וכעת, הארגנטינאי דאג לחדד את דבריו.

"נראה לי שהמאמן לא הבין נכון את מה שאמרתי, או שאולי לא הסבירו לו טוב את כוונתי", הסביר מסי, "אני אמרתי שהיכולת שהצגנו לפני הפגרה לא תספיק לנו לזכייה בליגת האלופות, מעולם לא פקפקתי בסגל שיש לנו ואני בטוח שאפשר לזכות בכל המפעלים שנותרו, אבל לא אם נשחק איך ששיחקנו. לכל אחד יש את הדעה שלו, שלי מבוססת על כך שזכיתי לשחק בליגת האלופות בכל עונה ואני יודע שלא ניתן לזכות בה בצורה ששיחקנו".

הקפטן דיבר גם על השם שמעסיק יותר מכל את התקשורת הקטלונית, לאוטרו מרטינס שמבוקש בברצלונה: "אני חושב שאמרתי כבר הוא חלוץ מדהים, בעיקר כי הוא שלם לדעתי. הוא חזק, מכדרר היטב, יודע להבקיע ולשמור על הכדור, אבל נצטרך לראות מה יקרה איתו ועם שאר השמות שעלו. בכנות, אני לא ממש יודע אם היו או ישנם מגעים איתו, אין לי מושג".

לאוטרו מרטינס.
לאוטרו מרטינס. "חלוץ שלם" (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

על מצבו הגופני אמר מספר 10: "פיזית אני במצב מצוין. התאמנתי בבית וזה עזר לי לשמור על כושר, למרות שזה לא אותו דבר. פסיכולוגית כמובן שזה היה קשה לכולם, כי זה מצב מוזר מאוד, אבל עם התמיכה של משפחתי אני חושב שהתמודדנו איתו כמיטב יכולתנו וניצלנו את הזמן כדי לבלות ביחד, מה שבדרך כלל לא יוצא לנו לעשות".

מסי סיכם והתייחס לחזרה לפעילות בצל הקורונה: "הסיכון להידבקות נמצא בכל מקום, ברגע שאתה יוצא מהבית הוא שם, כך שאני לא חושב שצריך לחשוב על זה יותר מדי כי אחרת לא יהיה לך חשק לצאת לשום מקום. אנחנו מבינים שצריך לכבד את ההנחיות ושעלינו להשלים עם קיום המשחקים ללא קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי