מאנה או סלאח? בריאל מדריד מתלבטים לגבי כוכבי ליברפול

סאדיו מאנה, מוחמד סלאח
סאדיו מאנה, מוחמד סלאח | Catherine Ivill/Getty Images

לפי "דון בלון" הספרדי, הנשיא פרס נחוש להחתים את המצרי, שסירב להגיע בעבר בשל נוכחותו של ראמוס שפצע אותו בגמר, וכעת באנפילד שוקלים למכור אותו. המאמן זידאן, מנגד, מעדיף את הסנגלי

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מנסה כמו יתר הקבוצות הגדולות להסתגל לאט לאט למציאות החדשה לאחר משבר הקורונה, אך השמועות בעניינה לא פוסקות, וזה לא אומר שהיא תוותר על רכישת שחקנים גדולים הקיץ אם הדבר יתאפשר. לפי "דון בלון" הספרדי, שני כוכבי ליברפול על הפרק, מה שגורם לחילוקי דיעות במועדון.

"פלורנטינו פרס תמיד עוקב אחרי שחקנים ולא שוכח אותם. הוא יודע שבכדורגל דברים משתנים מהר, מניסיון", נכתב על נשיא ריאל, שהשקיע בקיץ האחרון למעלה מ-300 מיליון יורו אך השינויים בסגל טרם הוכיחו את עצמם. פרס נחוש לצרף לריאל את סלאח.

כזכור, עוזר מאמן נבחרת מצרים בעבר חשף שריאל הגישה לשחקן הכנף של ליברפול הצעה מפתה עוד ב-2017/18, אך הוא העדיף להמשיך בשורות האנגלים. נטען בהמשך כי היו עוד גישושים מצד הבלאנקוס, אלא שסלאח לא רצה להגיע בגלל סרחיו ראמוס, האיש שפצע אותו בגמר ליגת האלופות.

ראמוס עם סלאח. המצרי לא סלח (David Ramos/Getty Images)

כעת, לאור פרידה אפשרית מראמוס שמחזיק בחוזה עד 2021, כאשר נראה שהוא מתרחק מאוהדי ליברפול ובאנגליה אף תהו האם למועדון כדאי למכור אותו – הדברים עשויים לקבל תפנית של 180 מעלות. מעבר לכך, סלאח יושב מצוין על העמדה בכנף ימין שנחשבת כבעייתית בבלאנקוס.

זינדין זידאן היה מעדיף לצרף את סאדיו מאנה, אך בריאל מדריד ברור שההחלטות של הנשיא דומיננטיות, כפי שהטיל וטו על האפשרות לצרף בקיץ האחרון את פול פוגבה לאור הדרישה הגבוהה של מנצ'סטר יונייטד.

פרס וזידאן. למי יש את המילה האחרונה? (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי