סטיין: "רוצים לזכות באליפות על הדשא, אבל נחגוג גם אם העונה תבוטל"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה התראיין ונשאל על המאבק מול ריאל מדריד, השיב להצהרתו של מסי ("בטוחים שאנחנו יכולים לזכות בליגת האליפות") וגם דיבר על פיאניץ' וניימאר: "אשמח לאמן אותו, זו לא שאלה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"זה ברור שאשמח לאמן את ניימאר. אין בכלל ספק. הוא שחקן יוצא דופן ואין על כך שאלה". זו הייתה תשובתו של מאמן ברצלונה, קיקה סטיין, כשנשאל בריאיון ל"BeinSports" אם ישמח לראות את הברזילאי לובש שוב את המדים הקטלונים.

זה לא סוד שברצלונה מעוניינת להחזיר את ניימאר לקבוצה, על אף שבקיץ 2017 ניצל מועדון הפאר הצרפתי ניצל את סעיף השחרור בחוזהו ושילם 222 מיליון יורו כדי להעבירו לעיר האורות, אבל גם ניימאר עצמו מקווה לחזור במהרה לקטלוניה – מה שספק אם יקרה לקראת העונה הבאה, על אף שגם בקיץ הקרוב, שנה שנייה ברצף, ייתכן שיהיו ניסיונות לסכם על עסקה שתרצה את אלופת צרפת שמסרבת לשחררו בשל הסכום ההיסטורי ששילמה עליו.

סטיין אמנם סירב לדבר על תוכניות הרכש של ברצלונה וגם השאלה על ניימאר הייתה כללית ולא כרמז לקראת הקיץ, אבל בכל זאת מדובר במאמן ברצלונה שמדבר על חלוץ שהמועדון רוצה לצרף ושחקן של אחת מיריבות הקבוצה גם בליגת האלופות העונה, כך שבשעות האחרונות דבריו של סטיין בהחלט עלו לכותרות בצרפת ובספרד. גם על מיראלם פיאניץ', שעל פי הדיווחים סיכם לארבע שנים בברצלונה, התייחס סטיין בכלליות ואמר: "הוא שחקן נהדר וברור שאני אוהב שחקנים נהדרים".

שוב מדברים עליו ועל ברצלונה. ניימאר (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

ואם כבר הוזכרה ליגת האלופות, אז המאמן גם נשאל על הכוכב הכי גדול שלו, ליאו מסי שטען שביכולת שברצלונה הציגה לפני "פגרת הקורונה" היא לא תוכל לזכות במפעל: "אנחנו משוכנעים שאנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות העונה ובטוחים שאנחנו יכולים לעשות את זה. אם להתייחס לדבריו של מסי, אז אני חושב שיש המון דעות. אנחנו בטוחים ביכולת שלנו לזכות וכמובן שיש דברים שנצטרך לשפר, אבל יש לנו את הפוטנציאל לזכות ואנחנו יודעים את זה".

שחקן נוסף אליו התייחס סטיין היה לואיס סוארס, שמתאושש מפציעה בימים אלה: "אני חושב שהוא בכושר טוב, הוא עובד איתנו כבר כמה ימים. הוא עדיין לא התאושש לגמרי, יש לו בעיה של ביטחון והוא עדיין לא מציג את היכולת שלו במלואה, אבל אנחנו בסך הכל מאוד מרוצים מכל השחקנים שמציגים יכולת טובה ותשוקה".

סטיין, שכזכור מונה לתפקיד בברצלונה רק בינואר ולמעשה אימן את הקבוצה במשך חודשיים, הוסיף: "לאמן קבוצה כמו ברצלונה זה חלום שהתגשם, זה מועדון שתמיד הערצתי את סגנון המשחק שלו ואני שמח שאני חלק ממנו. כולנו רוצים כעת לסיים את העונה ולנסות לזכות באליפות על הדשא. אם נזכה באליפות כי אי אפשר יהיה לחדש את העונה? גם אז נחגוג, כמובן".


מסי וסוארס באימון השבוע (FC Barcelona/Handout via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי