משחק בין ברצלונה לבאיירן מינכן: סרג'יניו דסט מתעתע בכולם

סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

המגן הצעיר של אייאקס, שמוזכר כמועמד לשני מועדוני הפאר, העלה תמונה של עצמו צופה בבווארים ולאחר מכן סלפי בבגדי הקטלונים. היכן הוא ישחק בעונה הבאה?

(גודל טקסט)

בדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר, ערכנו לכם היכרות ראשונה עם המגן סרג'יניו דסט, ההולנדי-אמריקאי בן ה-19 של אייאקס אמסטרדם שעל פי כל הדיווחים בספרד צפוי לעבור לברצלונה בעונה הבאה. הבוקר, כך לפחות לפי חגיגות התקשורת הקטלונית, הגיעה התמונה שמחזקת יותר מכל את הפרסומים – אבל אם זהו אכן המצב?

לפי "ספורט", על אף שהעסקה סוכמה כמעט סופית וטרם נחתמה, סרג'יניו דסט כבר מרגיש בנוח עם מדי ברצלונה ובמקרה או שלא העלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו תמונות כשהוא לבוש במדי המועדון. עבור התקשורת המקומית, זה הספיק כדי לצאת בהצהרות על כך שגם השחקן משדר את רצונו לקראת העונה הבאה ומנסה להפעיל לחץ, אחרי שבהולנד, כידוע, החליטה הממשלה שלא לאשר את חידוש הכדורגל והליגה תשוב רק ב-2020/21.

זהו כמובן לא סוד שהוא מעוניין לעבור לשחק לצד ליאו מסי ושאר כוכבים, כי המגן הימני של אייאקס כבר הצהיר ש"עבורי לשחק בברצלונה זה חלום", אבל עוד לפני שהעלה תמונה של עצמו עם מדי ברצלונה, באינסטגרם שלו גם פורסמה תמונה שלו צופה במשחקה של באיירן מינכן – קבוצת פאר נוספת שהוזכרה כמועמדת לצרפו בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי