למרות הפציעות: ענקיות היבשת רודפות אחרי עוסמאן דמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Alex Caparros/Getty Images

לפי "ספורט", יובנטוס רוצה לצרף את הצרפתי כחלק מעסקת פיאניץ', כאשר יגיע בהשאלה לעונה אחת לנוכח הגיליון הרפואי הבעייתי שלו. גם ארסנל ופ.ס.ז' של טוכל שכבר אימן אותו בדורטמונד - נמצאות בתמונה

(גודל טקסט)

 על הכישרון של עוסמאן דמבלה, קשר הכנף של ברצלונה (23) אין עוררין. נראה שזו הסיבה שעל אף הגיליון הרפואי המאוד בעייתי שלו – ענקיות אירופה רודפות אחריו ורוצות לצרפו, כך טוענים בספרד. כזכור, דמבלה לא שיחק מאז ה-27 בנובמבר. לאור פגרת הקורונה הצפויה ייתכן והצרפתי יוכל לסייע לברצלונה לזכות בליגת האלופות. אולם, השאלה הגדולה היא מה לגבי עתידו.

 
"יובנטוס מתעניינת בדמבלה", נכתב הבוקר בשער "מונדו דפורטיבו". הקבוצה האיטלקית רוצה לצרף את קשר הכנף כחלק מעברת העברתו של מיראלם פיאניץ', בזמן שארתור מסרב לעזוב את קאמפ נואו. נכתב שהאלופה האיטלקית רוצה לקבל את הצרפתי בהשאלה לעונה אחת ולאחר מכן תשקול את צירופו. דמבלה מחזיק בחוזה עד 2022, כך שבקיץ הבא הגברת הזקנה תוכל לצרפו במחיר נמוך כשייכנס לשנה האחרונה בחוזה.
 
 
עוד נכתב כי בבארסה מאמינים בדמבלה אך לאור המצב החדש, מלבד ליאו מסי, מארק אנדרה טר שטגן ואנטואן גריזמן – כל השחקנים ניתנים להעברה. מאוריציו סארי, מנגד, רוצה לרענן את הקישור ההתקפי כשהוא  מסתפק בדוגלאס קוסטה שפצוע אף הוא לא מעט זמן, וכן פדריקו ברנרדסקי.

דמבלה. פציעות ועוד פציעות (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

 

שתי קבוצות נוספות שדולקות אחריו הן ארסנל ופריז סן ז'רמן, ושתיהן כבר ניסו לצרפו בעבר אך ללא הצלחה. נכתב כי פ.ס.ז' רוצה לצרף עוד שחקנים צרפתים לקבוצה, ותומאס טוכל כבר אימן את דמבלה במדי בורוסיה דורטמונד ועזר לו לפרוח. כמובן שהוא לא יצטרך "להסתגל" למדינה. הצרפתים לא יוכלו לצרף הקיץ שמות גדולים לאור המכה הכלכלית שספגו.
 
 
לגבי ארסנל, דמבלה צפוי לקבל דקות משחק רבות. הוא אוהב מאוד לבקר בעיר לונדון ויש לו חברים בחדר ההלבשה כמו פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט. נזכיר כי דמבלה הגיע לבארסה כרכש השני היקר בתולדותיה אך לא הצליח להתגבר על הפציעות והחמיץ משחקים רבים. העונה רשם תשע הופעות בהן כבש שער בודד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי