ליאו מסי: "לקחתי קשה את דחיית הקופה אמריקה ל-2021"

ליאו מסי
ליאו מסי | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

שחקן ברצלונה התראיין למותג 'אדידס' וסיפר על תחושותיו כשהודיעו לו על הזזת הטורניר בדרום אמריקה בשנה: "עכשיו יותר מתמיד חשוב לשמור על קשר עם השחקנים". קיום המשחקים ללא קהל: "זה הדבר ההגיוני לעשות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

החזרה למגרשים בליגה הספרדית נראית קרובה מתמיד. אמנם עדיין אין הודעה רשמית מצד 'לה ליגה', אך בעיתון הקטלוני 'ספורט' פרסמו היום (רביעי) את לוח המשחקים המשוער, שעשוי להיפתח ב-11 ביוני בדרבי האנדלוסי בין סביליה לבטיס.

לכבוד כך, כוכב ברצלונה ליאו מסי העניק ראיון למותג 'אדידס' וסיפר איך התמודד בחודשי הבידוד ובעיקר נשאר אופטימי לקראת ההמשך: "איננו יכולים לחשוב מה קרה בעבר. עדיף לחשוב על העתיד. זה בהחלט מוזר לחזור פתאום לאימונים, לראות את השחקנים בקבוצה ויהיה מוזר אפילו יותר לשחק את המשחקים הראשונים. אבל אני באמת רוצה לחזור למגרשים!".

על מגפת הקורונה אמר: "אף אחד לא יכול היה לצפות למשהו כזה. בעבר היו דיבורים על אפשרות שתהיה מגפה עולמית, אבל האמת לא יכולתי לדמיין שכך זה יהיה, ובעיקר לא על ההשפעה האדירה שהביאה בכל העולם. אף פעם לא קל לחיות באי ודאות כזאת. יש מי שחושב שלחוסן הנפשי של כדורגלן יש השפעה של עד 60% מהקריירה שלנו. אני מניח שזה תלוי בכל ספורטאי, אבל אני חושב שצריך לתת לזה יותר דגש בחיים המקצועניים שלנו".


"אף אחד לא יכול היה לצפות למשהו כזה". ליאו מסי (David Ramos/Getty Images)

קיום המשחקים ללא קהל: "ההכנה ברמה הקבוצתית זהה לכל משחק אחר. אבל זה נכון שבאופן אינדיבידואלי, צריך להתכונן למשחקים בדלתיים סגורות, זה נדיר מאוד". הודה ליאו מסי ונזכר במשחק בין ברצלונה ללאס פאלמס שנערך ללא קהל באוקטובר 2017: "זה לא היה קל, אבל כיום זה מובן לחלוטין שנשחק ללא קהל, להתחשב בנסיבות. אני חושב שכל הקבוצות והשחקנים יקבלו את זה אחרת".

התקופה הארוכה ללא משחקים: "למרות שאני כבר לא משחק שני משחקים בשבוע תקופה לא קצרה, אני מנסה להתאמן בכל יום ולעשות את כל התרגילים שביקשו מאיתנו לעשות. אבל ברור שזה לא כמו להתאמן באופן קבוצה. ביטול המשחקים הוא דבר מזעזע, אבל זו השגרה החדשה שאנו חיים איתה, לכן הכרחי שתהיה לו תקפות הכנה לפני שנחזור למגרשים".

לסיום דיבר הארגנטינאי על טורניר הקופה אמריקה שנדחה לשנת 2021: "עכשיו יותר מתמיד חשוב לשמור על קשר עם השחקנים. מדי פעם כולנו נפגשים ועם רבים אחרים אני מדבר בכל יום. דחיית התחרות הייתה אכזבה אדירה, אבל אני מצפה לשחק בו בשנה הבאה, היה לי קשה כשגיליתי על הדחייה, אבל הבנתי זאת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי