דיווח בספרד: מסי עלול להחמיץ את משחק החזרה מול מאיורקה

ליונל מסי
ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

אחרי שבברצלונה הודיעו כי הפרעוש קיבל תוכנית אימונים מיוחדת ולכן התאמן בחדר הכושר, ב-TV3 טענו מנגד שהקפטן ומלך השערים כלל לא כשיר לשובה של הליגה הספרדית בגלל פציעה. במועדון שוב מיהרו להכחיש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ביממה האחרונה בברצלונה בעיקר מתעסקים בסוגיה של ליאו מסי. הכוכב הארגנטינאי ערך אתמול (רביעי) אימון בחדר כושר בלבד ובמועדון מיהרו להודיע כי אינו סובל מפציעה, אלא מקבל תוכנית מיוחדת לקראת חזרת הליגה. אולם, מאוחר יותר בכלי התקשורת בספרד מסרו גרסה מעט שונה.

על פי ערוץ הטלוויזיה הקטאלוני TV3, מלך השערים של הליגה הספרדית סובל מפציעה חמורה יותר (ככל הנראה פציעה בשריר) שהמועדון מנסה להסתיר. והוא אף עלול להחמיץ את משחק החזרה של הליגה הספרדית במאיורקה ב-13 ביוני.

מיד לאחר אותו דיווח, בברצלונה מיהרו להכחיש ונשארו נחושים בדעתם. גורמים במועדון סיפר ל'מונדו דפורטיבו': ליאו מסי הגיע למתחם האימונים ועשה תרגילים מעט שונים, אבל תדאגו הוא יהיה כשיר לפתיחת הליגה". בהמשך גם בסביבתו של השחקן טענו כי אין שום בעיה פיזית.

כמו בלא מעט סוגיית שונות בספרד, גם במקרה הזה אנו מקבלים דיווחים סותרים. אבל נראה שהפעם נקבל תשובה חד משמעתית לקראת חזרת הליגה והכללתו של ליאו מסי לכל הפחות בסגל של קיקה סטיין תאשר כי האמת בצד של ברצלונה, אך אם לא ישחק בבכורה, עלולים להיווצר לא מעט סימני שאלה מדאיגים לגבי המשך העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי