יחמיץ את חידוש הליגה? מסי שוב לא התאמן עם הקבוצה

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

סיבה לדאגה? בספרד היו בטוחים שהקפטן יקפוץ לכר הדשא אך החמיץ אימון נוסף מה שמגביר את החשש שהוא סובל מפציעה. לפי "אס", פיזיותרפיסט מהמועדון ביקר בביתו בחמישי. וגם: מה קורה עם החוזה החדש?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה נערכת לקראת חידוש הליגה הספרדית בסוף השבוע הבא, כאשר משחקה הראשון של האלופה יהיה נגד מאיורקה ביום שבת (13 ביוני). בימים האחרונים עוסקים בספרד שוב ושוב בליאו מסי, והפעם לא בסוגיות החוזה אלא במצבו הרפואי. ביום רביעי, כזכור, הקפטן לא התאמן ואתמול (חמישי) נפוצו דיווחים על כך שהוא בספק למשחק.

הבוקר (שישי) ב"ספורט" המזוהה עם המועדון דווח כי הארגנטינאי מוכן ומזומן וצפוי לחזור לאימונים ושהיעדרותו היא נורמלית ונועדה כדי לחלק את העמוסים לאחר פגרה ארוכה, אך זה שוב לא קרה, מה שמגביר את החשש שהוא סובל מפציעה. מסי עבר בדיקת MRI ובמועדון הכחישו את הדיווחים על פציעה, אך ל"אס", נודע כי פיזיותרפיסט מהמועדון ביקר בביתו בחמישי כדי להמשיך את עבודות ההחלמהמניעת הפציעה.

 
 
"נוכחותו במשחק נגד מאיורקה אינה בסכנה", נכתב. בכתבה אף נטען כי אמנם האימון נערך בדלתיים סגורות אך בארסה מפיצה חומרים מסוימים והארגנטינאי במצב פיזי טוב. "מסי בולט, מרהיב, מפגין חדות ותשוקה והוא מוכן".
 

כזכור, העונה החמיץ מסי חמישה משבעת משחקי הליגה הראשונים ומאז השלים 90 דקות בכולם. אין ספק שבארסה, שמוליכה בשתי נקודות יתרון על פני ריאל מדריד, מחכה לקפטן שלה בקוצר רוח. בספרד נכתב גם על לואיס סוארס שטרם שיחק תחת המאמן החדש קיקה סטיין אך חזרתו למגרשים מתקרבים. מאמני הכושר של ברצלונה נפעמו מהמצב הגופני שלו בזמן ההסגר ונכתב עליו: "ממש פרא". 
 
 
ועוד חדשות לגבי הקפטן, אפילו חשובות יותר: מסי כזכור לא ניצל את סעיף היציאה מברצלונה ולפי תחנת הרדיו "COPE", השיחות החדשות על חידוש חוזהו (מסתיים בקיץ 2021) יתקיימו החל מהשבוע הבא יחד עם סוכנו.

ליאו מסי. בספק לחידוש הליגה? (David Ramos/Getty Images)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי