דיווח: ריאל הציעה 80 מיליון על האברץ, לברקוזן סירבה

קאי האברץ
קאי האברץ | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

לפי "בילד", הבלאנקוס להוטים לצרף את הקשר המצוין שכבש העונה 15 שערים (מחזיק בחוזה עד 2022) ואף הציעו שימשיך בקבוצתו הנוכחית שנה נוספת, אלא שהגרמנים דחו את ההצעה ודורשים מאה מיליון יורו

(גודל טקסט)

קאי האברץ הוא כבר היום, על אף גילו הצעיר, אחד השחקנים הטובים ביותר בבונדסליגה ומהכישרונות העולים בכדורגל העולמי. הקשר בן ה-22 של באייר לברקוזן כבש העונה כבר 15 שערים ובישל עוד שמונה, והגדולות של אירופה רודפות אחריו. בשבת (16:30, שידור ישיר בספורט2) הוא יפגוש את באיירן מינכן במשחק שיעורר עניין רב. הבוקר (שישי) דווח ב"בילד" שקבוצתו דחתה הצעת ענק.

לפי הפרסומים, באייר לברקוזן סירבה להצעת ענק מריאל מדריד בגובה 80 מיליון יורו. זה לא רק זה, הבלאנקוס אף הציעו שהקשר יישאר בקבוצתו הנוכחית שנה נוספת ויצטרף רק בקיץ 2021. לברקוזן לא הסכימה שכן היא לא תמכור את הכוכב שלה בפחות ממאה מיליון יורו.

"לברקוזן מודעת שריאל היא לא הקבוצה היחידה שרוצה אותו, יהיה מאבק מעניין", נכתב בתקשורת, וגם באיירן מינכן מעוניינת, אם כי לירוי סאנה מוגדר כעדיפות הראשונה שלה. בכל מקרה, נכתב שהכל יהיה תלוי ברצונו של השחקן.

הגרמני אמר שהוא לא פוסל אפשרות לעזוב את הבונדסליגה להרפתקה גדולה בחו"ל, אך ייתכן וימשיך עוד שנה במועדון. בכל מקרה נטען כי האברץ רוצה להחליט על עתידו יחד עם המועדון כמה שיותר מהר. "בשבת הקרובה, באיירן תצפה בו מקרוב וגם בבירת ספרד יהיו מאוד קשובים". לפני מספר ימים נטען שהוא גם על הכוונת במנצ'סטר יונייטד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי