אופטימיות לגבי מסי, סוארס חזר לאימונים מלאים

לואיס סוארס, ליאו מסי
לואיס סוארס, ליאו מסי | FC Barcelona/Handout via Getty Images

הקפטן התאמן לבדו בקאמפ נואו ובקבוצה משוכנעים שיהיה כשיר לחידוש הליגה. "אני כבר לא יכול לחכות לחזור לשחק", כתב באינסטגרם. בשורות גדולות הגיעו גם מצד החלוץ. וגם: המועדון דחה הצעת ענק על פאטי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בימים האחרונים סביב ברצלונה היה חוסר שקט לאור הדיווחים על הפציעה של ליאו מסי שלא התאמן. היה חשש לגבי כשירותו לחידוש הליגה בעוד כשבוע. היום (שבת) הגיעו חדשות טובות לברצלונה – הקפטן התאמן לבדו וערך אימוני ריצה (עד עתה הסתפק בעבודה בחדר כושר) ובקבוצה אופטימיים לגבי כשירותו. הקפטן העביר מסר ברור לאוהדי ברצלונה כשכתב בפוסט בספרדית ואנגלית על רקע תמונה שלו בקאמפ נואו: "זה באמת כל כך חסר לי. אני כבר לא יכול לחכות לחזור לשחק". 

בינתיים, לואיס סוארס, החלוץ שהתאושש מפציעה ארוכה – השלים אימון מלא. החלוץ האורוגוואי ניצל היטב את פגרת הקורונה, התאמן לבדו כבר חודש והיום (שבת) קיבל את הפטור הרפואי וערך אימון ראשון יחד עם שאר שחקניאלופת ספרד. סוארס שהיה מחוץ לעניינים כבר 147 ימים לאחר שעבר ניתוח בשל פציעה במיניסקוס, יעזור לקבוצה בהמשך העונה. משחקו האחרון היה בסופרקופה נגד אתלטיקו מדריד ב-12 בינואר.
 

 
למרות שמדובר בעונה לא פשוטה עבורו, סוארס בן ה-33 הוא עדיין כוח משמעותי. החלוץ שותף ב-23 משחקים העונה והספיק לכבוש 14 שערים ולבשל 11 נוספים בכל המסגרות.

עוד בברצלונה, לפי דיווח בעיתון "ספורט" המזוהה עם המועדון, הנשיא ג'וזף ברתומיאו דחה הצעה של 100 מיליון יורו עבור קשר הכנף הצעיר אנסו פאטי. הנשיא הבהיר: "פאטי לא למכירה" ולכן העניין לא נדון. בכתבה נכתב כי ההחלטה של הנשיא מעוררת אופטימיות לגבי המצב הכלכלי של המועדון שעוד מנסה להתאושש מנזקי הקורונה. מעבר לכך, מדובר ברמז עבה לגבי האפשרות שעוסמאן דמבלה יימכר אחרי שלוש עונות מאכזבות.

הקבוצה מציינת היום חמש שנים לזכייה בטרבל ב-2014/15 לאחר ניצחון 1:3 על יובנטוס בגמר. זו הייתה הזכייה האחרונה של מסי בליגת האלופות. דני אלבס, מגן הקבוצה בעבר, נזכר: "היינו כמו מוחמד עלי. למרות שספגנו מאלברו מוראטה, לא דאגנו לרגע. אמרנו לעצמנו 'בואו נמשיך! הגביע יהיה שלנו'. עודדנו אחד את השני, אסור היה לנו להגיע לחדר ההלבשה עם הראש כלפי מטה". בהמשך כבשו סוארס וניימאר והגביע הגיע לקאמפ נואו בפעם החמישית.


פאטי. לא למכירה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי