מסי חזר לאימונים. דיווח: ניימאר אמר לחבריו שהוא רוצה לשוב לברצלונה

קיקה סטיין עם ליאו מסי באימון
קיקה סטיין עם ליאו מסי באימון | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", הברזילאי לא איבד תקווה. הקפטן יפתח בהרכב נגד מאיורקה במשחק חידוש הליגה כפי שהבטיח סטיין בראיון: "אין לו שום בעיות". על סוארס: "נראה הרבה יותר טוב ממה שחשבנו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב ברצלונה תחדש את משחקיה בליגה הספרדית כשתצא למשחק חוץ במאיורקה. בימים האחרונים היה חשש סביב כשירותו של ליאו מסי שלא התאמן יחד עם חבריו. מי שפיזר את הערפל הוא מאמן הקבוצה, קיקה סטיין, שהצהיר שלכוכב אין שום בעיה רפואית ושהוא מרוצה ממצב הקבוצה אך היה שמח אם היה לבארסה עוד שבוע אימונים נוסף: "זה היה מאפשר לנו להסתגל טוב יותר למצב ולהימנע מפציעות".

 
 
"מסי לא התאמן אך ורק בשל אמצעי זהירות. הוא בסדר גמור", אמר בראיון לתוכנית הרדיו "Partidazo". "המשחקים הבאים יהיו מרוכזים מאוד, אנחנו מצפים לעומס רב אבל אני תמיד מעדיף את מסי על כר הדשא, אז נראה מה יהיה". ואכן, הבוקר מסי חזר להתאמן עם חבריו כרגיל. על הקפטן נכתב בתקשורת שוב כי הוא מצפה לזכות שוב בתואר הפיצ'יצ'י (מלך שערי הליגה), בפעם השביעית בקריירה ובכך להתנתק מתלמו זארה האגדי מאתלטיק בילבאו כאשר לשניהם כרגע שש זכיות. הוא ישמח להשוות את שיאם של הוגו סאנצ'ס ואלפרדו די שזכו בתואר ארבע פעמים ברציפות. 
 
 
ובחזרה לראיון, בבארסה מצפים בכיליון עיניים גם לחזרתו של החלוץ הפצוע לואיס סוארס. האורוגוואי זכה למחמאות ממאמנו: "או.קיי, הוא חזר במצב מצוין מהפגרה ומתאמן היטב. הוא נראה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. העניין הוא שיש אי ודאות אחרי כל כך הרבה זמן בלי לשחק. אני לא יודע אם יפתח בהרכב או ישולב בהמשך".


סוארס. הפתיע את כולם באימונים (Handout/FC Barcelona via Getty Images)

הטקטיקה: "אני חושב שלא נעשה שום דבר חדש או מפתיע אלא פשוט נעשה את מה שעשינו קודם בצורה הרבה יותר טובה. אנחנו שמחים מהדרך שעברנו. היה לנו זמן לנתח הרבה דברים, אנחנו צריכים להשתפר ולשמור על המשכיות". 

המאמן סירב להתייחס לשמועות הבלתי פוסקות סביב לאוטרו מרטינס: "אני לא מדבר על שחקנים שאינם במועדון, אני אוהב את כל השחקנים הטובים". בהמשך נשאל על איבן ראקיטיץ': "אני רוצה את כל מי שיש לו חוזה ועומד בציפיות שלנו. אנחנו צריכים את כולם כי אנחנו רוצים לזכות באליפות ובליגת האלופות". לפני הפגרה חזרה בארסה לפסגה על חשבון ריאל מדריד, ימים ספורים לאחר שהפסידה בקלאסיקו. כשנותרו 11 מחזורים לסיום, בקאמפ נואו מאמינים שיזכו באליפות שלישית ברציפות.

ואם כבר שמועות, הרי שאי אפשר בלי עוד דיווחים על ניימאר. ב"מונדו דפורטיבו" היה שער חגיגי בעיתון, שם נטען כי הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן אמר לחבריו שהוא רוצה לעזוב לברצלונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי