דיווח: בארסה דחתה עוד הצעת ענק על פאטי, גריזמן ספג ביקורת

אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפי "טיימס", מנצ'סטר יונייטד הציעה 150 מיליון יורו, הספרדים יסכימו למכור רק תמורת סעיף השחרור (170 מיליון יורו). אקס ריאל העביר ביקורת על הצרפתי: "הוא משחק כמו בן 14. איך בריית'וויט הסתגל והוא לא?"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זו בסך הכל עונת הבכורה של אנסו פאטי בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, אך הספרדי הספיק לשבור שיאים עוד לפני גיל 17. הוא היה לשחקן הצעיר ביותר שכובש בתולדות בארסה בליגה וכן המבקיע הצעיר ביותר שכבש בליגת האלופות. במועדון כבר אמרו שהכישרון הצעיר אינו למכירה אלא שמנצ'סטר יונייטד לא מרפה.

ב"ספורט" הספרדי דווח בימים האחרונים כי בארסה דחתה הצעה בגובה מאה מיליון יורו וכעת לפי "טיימס", השדים האדומים לא ויתרו, הגיעו הצעה נוספת בגובה 150 מיליון יורו אך שוב נתקלו בסירוב. צריך לזכור שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הייתה קרובה להחתים את ג'יידון סאנצ'ו אך המשא ומתן נעצר לאור מגיפת הקורונה. באנגליה חושבים שהספרדי נמצא כעת בראש סדר העדיפויות.

"המועדון ידחה כל הצעה שאינה 170 מיליון יורו – סעיף השחרור", נכתב בדיווח. פאטי עצמו נראה מאושר במועדון ורק אם האנגלים ישלמו את הסכום הזה והשחקן יחליט לעזוב – התרחיש שנראה מעט דמיוני יוכל להתממש. פאטי כבש העונה חמישה שערים ב-1,012 דקות ושולב בסך הכל ב-24 משחקים, אך פתיחת העונה הנפלאה שלו נעצרה. הוא לא שותף כלל במשחק האחרון נגד מאיורקה ובששת מחזורי הליגה האחרונים רשם 99 דקות בלבד. חזרתו של לואיס סוארס מפציעה עשויה להקשות עליו עוד יותר.

בינתיים, החלוץ אנטואן גריזמן ספג ביקורת מפתיעה מאקס ריאל מדריד. חאבייר בלבואה אמר: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, בברצלונה הוא משחק עם ליאו מסי ולואיס סוארס, אבל הוא לא מופיע על המגרש. הוא חייב להתמודד עם זה שאין לו שטחים. מדובר באלוף עולם, הוא לא יכול להסתגל למשחק עם מסי וסוארס? זה עניין של גישה ורצון. מרטין בריית'וויט הגיע מלגאנס והסתגל, הוא משחק בשלווה על המגרש". הצרפתי עצמו שלא מבריק העונה (14 שערים ב-38 משחקים) זכה להגנתו של מאמנו קיקה סטיין במסיבת העיתונאים אתמול.

הערב (שלישי) נותר לראות האם יפתח בהרכב נגד לגאנס ב-23:00. בספרד נרגשים לקראת משחק הבית הראשון של בארסה מזה 101 ימים, אז גברה על ריאל סוסיאדד 0:1 בחודש מרץ משער של ליאו מסי בפנדל. בשער העיתון הדגישו את מאזן הבית המצוין. "רוח הקאמפ נואו", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו", שם נכתב על הרצון להלחיץ את ריאל מדריד ולפתוח שוב פער זמני של חמש נקודות.

גריזמן (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי