ניימאר למבקרים: "לא עשיתי הצגות או התחזיתי במונדיאל"

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב פ.ס.ז' ונבחרת ברזיל התראיין בצרפת והתייחס לביקורות: "שמרו אותי צמוד כי היו חייבים". החיבור עם טוכל: "כשאתה אוהב את המאמן שלך, אתה נותן את החיים על הדשא". חזרה לספרד: "תמיד יהיו ספקולציות לגביי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כוכב פאריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, ניימאר, התראיין לרשת "קנאל פלוס" הצרפתית והתייחס למספר נושאים מעניינים, כשבין השאר הבהיר שהוא לא מתכוון לעבור לברצלונה או ריאל מדריד והצהיר שתומאס טוכל מוציא ממנו את המיטב אחרי שפ.ס.ז' ניצחה בשבת 0:9 את גנגאן בשבת והברזילאי כבש צמד. הברזילאי אמר שטוכל גורם לו לתת את החיים שלו על כר בדשא, כשכזכור רק בעונה שעברה הכוכב לא הסתדר עם המאמן הספרדי אונאי אמרי ואף דרש להחליף אותו.

ההשפעה של תומאס טוכל: "יש בינינו ידידות, שהיא בו זמנית גם כבוד הדדי. אני מכבד אותו כמאמן, אבל כשיש צורך שנדבר אנחנו מדברים. פיתחתי חיבה גדולה אליו מהפעם הראשונה שיצא לנו לדבר. כשאתה אוהב את המאמן שלך, אתה נותן את החיים על כר הדשא. אני אעשה עבורו את הכל כדי לנצח".

ההתאקלמות בפאריס סן ז'רמן: "סבלתי קצת בהתחלה, אבל עכשיו אני מרגיש בבית. בעונה שעברה נאלצתי להתמודד עם כמה בעיות כמו פציעות, הייתי מחוץ למועדון שלושה חודשים ואולי זאת הסיבה שאני מרגיש כעת מאושר יותר. סבלתי מהפציעה הכי קשה בקריירה שלי, אבל לשמחתי הצלחתי להתאושש ועכשיו אני בסדר. ההסתגלות לליגה הצרפתית הייתה קלה יחסית כי היא דומה לספרדית. לעיר היה לי קשה יותר להתרגל".


ניימאר עם טוכל. אהבה ממבט ראשון (Gettyimages)

הדיווחים שהוא רוצה לעבור לברצלונה ואופציית של ריאל מדריד: "תמיד יהיו ספקולציות לגביי. מאז שהפכתי לכדורגלן מקצועי היו תמיד ספקולציות שאעבור לקבוצות אחרות, אבל אין שום דבר מעשי. תהיו בטוחים שברגע שיהיה משהו בטוח, אגיד את זה לכולם".

זכייה בליגת האלופות: "זה לא יהיה קל. אנחנו צריכים לגדול כקבוצה בזמן הנכון מבחינת התחרות, כשהזמן הכי נכון הוא בגמר. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהיות טובים רק בהתקפה, אלא גם בהגנה. אני חושב שבשני המשחקים החשובים של העונה נגד ליברפול והכוכב האדום בלגרד עשינו הכל בצורה טובה, גם בהגנה".

המטרות של העונה: "לזכות בכל התארים, זה החלום של כל השחקנים. אנחנו יודעים שזה יכול להיות קשה, אבל הקבוצה שלנו יכולה לעשות את זה. יש לנו את השחקנים הנחוצים ואנחנו בדרך הנכונה. צפויים לנו שני משחקים גדולים נגד מנצ'סטר יונייטד וזה יהיה מצוין עבור אוהדי הכדורגל. אנחנו שמחים לשחק נגד קבוצות גדולות".


ניימאר. רוצה לזכות בכל התארים (AFP)

הרכילות על חייו: "אני מודע לכל מה שמפרסמים עליי. מדברים הרבה לאחרונה, לטוב ולרע והרבה דברים הומצאו עליי. אמרו שהשתמשתי בסמים בערב השנה החדשה, אבל אני ספורטאי גדול. אני אולי קצת משוגע, אבל לא טיפש. מצד שני, אני שמח שמדברים עליי כי ידוע שיש לי הרבה איכות ושאני בין הטובים בעולם. לצערי, ברגע שאתה מפסיק לנצח יש עליך ביקורות שליליות".

הביקורת במונדיאל: "היו עליי הרבה ביקורת ולצערי הרב אף פעם לא עשיתי הצגות או התחזיתי במונדיאל כפי שטענו, רק סבלתי מכל הטעויות שלי ושמרו אותי מאוד צמוד כי היו חייבים לעשות את זה. היריבות ידעו שאם ישאירו אותי לבד, אעשה משהו טוב עבור הנבחרת שלי. מדברים על זה בגלל שמדובר בניימאר".

בתוך כך, דווקא קיליאן אמבפה הודה שאם יקבל יום אחד הצעה מריאל מדריד זה יכול לעניין אותו. לפי העיתון "אס" כאשר נשאל על מעבר לריאל מדריד אמר: "טוב לי בפ.ס.ז', אבל בכדורגל אתה לא יודע אף פעם מה יהיה בעתיד. אני מאוד מאיך שהדברים התנהלו עבורי בפ.ס.ז'. אני תחת חוזה עד 2021 וכרגע לא הזמן לדבר על משהו אחר. נסיים את השנה ונראה מה יהיה".


ניימאר בתמונה מוכרת במונדיאל. זכה לשמירה צמודה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי