צפו בתקציר: נאנט הדיחה את ויטרה ברבע גמר הגביע הצרפתי

גביאל בושיליה
גביאל בושיליה | AFP

אחרי שהדיחה את לה האבר מהליגה השנייה, המסע של הסנסציה מהליגה הרביעית הגיעה לסיומו עם הפסד 0:2 לנאנט, שתפגוש את פריז סן- ז'רמן בחצי גמר

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

נאנט מהליגה הבכירה התארחה הערב (רביעי) אצל ויטרה, הסינדרלה מהליגה הרביעית בצרפת, במסגרת רבע גמר הגביע, כאשר המנצחת תפגוש בחצי הגמר את פריז סאן ז'רמן. בחצי הגמר השני תשחקנה ליון, שגברה 1:3 על קאן, נגד ראן שניצחה 0:2 את אורלינס מהליגה השנייה.

כזכור נאנט, שמדורגת במקום ה-14 בליגה הבכירה, הוזכרה העונה בעיקר בהקשרו של אמיליאנו סאלה, שחקנה הארגנטינאי לשעבר שנהרג בצורה טראגית בהתרסקות מטוסו מעל תעלת אנגליה. ה"קנרים" גברו 0:2 על טולוז בשמינית הגמר. מנגד ויטרה, שמדורגת במקום ה-12 בלבד בליגה הרביעית, ניצחה בשמינית הגמר את ליון דושר מהליגה השלישית, ובשלב מוקדם יותר גברה באופן סנסציוני על לה-האבר מהליגה השנייה.

גבריאל בושיליה הברזילאי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-25, ואנטוניו מאנס הקרואטי הכפיל (44). ויטרה לא באמת הצליחה לאיים על השער של מקסים דופה ב-45 הדקות הראשונות  ונראה כי חלום הסינדרלה קרוב לקיצו. דווקא במחצית השנייה חל שיפור אצל המארחת, אבל נאנט שהייתה גדולה עליה, ניצחה 0:2 וקטעה את המסע החלומי.

ג'רמי בילי מויטרה מנסה לעבור את ניקולאס פאלוייס
ג'רמי בילי מויטרה מנסה לעבור את בלם נאנט ניקולאס פאלוייס. (AFPׂׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי