עולם הכדורגל באבל: זוהתה גופתו של אמיליאנו סאלה

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

במהלך הלילה פורסם שהגופה שנמשתה מהריסות המטוס הייתה של החלוץ. אחותו ספדה לו: "תמיד תאיר את הקיום שלי". אמבפה: "נוח בשלום על משכבך אמי"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)
הטרגדיה בגדולה של אמיליאנו סאלה הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) לסיומה. לאחר שבמהלך השבוע נמצאו הריסות המטוס איתו אבד הקשר ב-21 בינואר, אתמול נמשתה הגופה שאותרה והלילה היא זוהתה ככדורגלן הארגנטינאי. לעומתו, גובתו של הטייס דייויד איבוטסון טרם נמצאה.


כעת, משפחתו האבלה של החלוץ נאנט שחתם בקרדיף וטס בחזרה לצרפת כדי להיפרד מחבריו, תוכל להיפרד יחד עם כל עולם הכדורגל מהשחקן האהוב, שחווה בוודאי רגעי אימה נוראים וחזה את מותו כשכתב לחבריו בווטסאפ לפני שהמריא כי הוא לא ייצא חי מהמטוס הזה.


הידיעה בדבר מציאת גופתו של סאלה אושרה בסביבות השעה 1 בלילה (שעון ישראל) ואחותו רומינה כתבה באינסטגרם: "הנשמה שלך תזהר לנצח בנשמה שלי, תאיר את הקיום שלי. אני אוהבת אותך". משפחתו של השחקן תקבל סיוע פסיכולוגי כדי להתגבר על האסון. משטרת דורסטט שקיבלה את הגופה הודיעה שתמשיך לחקור את נסיבות התרסקות המטוס.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu alma en mi alma brillará por siempre, iluminando así, el tiempo de mi existir. Te amo tito.

A post shared by Romina Sala (@salaromina) on


בנוסף, נרשמו תגובות רבות בעולם הכדורגל שהתאחד מאחורי הצער העמוק של המשפחה. קרדיף ונאנט פרסמו הודעות אבל על מותו של הכדורגלן. קרדיף כתבה: "לעולם תישאר במחשבותינו".

Club Statement (07/02/19): https://t.co/ib8zJfWzvC

Forever in our thoughts

— Cardiff City FC (@CardiffCityFC) 7 בפברואר 2019
ההתאחדות הארגנטינאית לכדורגל כתבה: "בכאב נוראי אנחנו שולחים תנחומים למשפחה שלו ולכל חבריו".

#ProfundoDolor Ante la confirmación del fallecimiento de Emiliano Sala, le enviamos nuestras condolencias a toda su familia y seres queridos #PrayForSalapic.twitter.com/Wa7jt5ThTy

— AFA (@afa) 7 בפברואר 2019
קיליאן אמבפה שתרם הרבה כסף להמשך החיפושים אחר הכדורגלן, שנעשו תחילה באופן פרטי, צייץ ב-3 לפנות בוקר "נוח בשלום על משכבך אמי".

RIP EMI

— Kylian Mbappé (@KMbappe) 7 בפברואר 2019
נשיא ארגנטינה בהווה ובוקה ג'וניורס לשעבר, מאוריסיו מאקרי,כתב: "איזה חדשות עצובות. תנחומיי למשפחה, לחברים ולקולגות של אמיליאנו סאלה ברגע הקשה הזה".

Qué noticia dolorosa. Mis condolencias a los familiares, amigos y compañeros de Emiliano Sala en este momento tan duro. Estamos con ustedes.

— Mauricio Macri (@mauriciomacri) 7 בפברואר 2019
ברצלונה הובילה שורה ארוכה של קבוצות וכתבה: "נוח בשלום על משכבך"

Emiliano Sala (1990-2019)
Descanse en paz pic.twitter.com/SRZG0LQSsg

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 7 בפברואר 2019

שחקנים בולטים נוספים שכתבו לזכר סאלה הם בני ארצו, חאבייר מסצ'ראנו וסרחיו אגוארו שכתב: "עצב עצום. נוח בשלום על משכבך אמיליאנו. תנחומיי למשפחה ולחברים".

pic.twitter.com/DWTCWbgjTs

— Javier Mascherano (@Mascherano) 7 בפברואר 2019

Enorme tristeza QEDP Emiliano. Mis condolencias a familiares y amigos #PrayForSala //Terribly sad Rest in peace, Emiliano. My condolences to his friends and family #PrayForSalapic.twitter.com/n9aV5CGcI1

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) 8 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי