צמד למוסא דמבלה ב-2:2 של ליון בשטרסבורג

מוסא דמבלה ואדריאן תומאסון
מוסא דמבלה ואדריאן תומאסון | AFP

אחרי שכבשה חמישייה לרשת של טולוז, הקבוצה של ברונו ז'נסיו איבדה יתרון כפול תוך שתי דקות, רגע לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בברצלונה. בהמשך: מונאקו - בורדו, אמיין - נים, דיז'ון - ריימס

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת), כשבומקד שטרסבורג וליון נפרדו בתיקו 2:2, כשברביעי הקבוצה של ברונו ז'נסיו תגיע לקאמפ נואו לגומלין שמינית הגמר בליגת האלופות. בהמשך: מונאקו תארח את בורדו, אמיין תפגוש בביתה את נים ודיז'ון תשחק מול ריימס.

שטרסבורג – ליון 2:2
המשחק נפתח בסערה כשכבר בדקה השנייה מוסא דמבלה כבש את שער היתרון של האורחים אחרי התקפה מתפרצת קטלנית של ליון. בדקה ה-52 מוסא דמבלה העלה את האורחת ליתרון כפול אחרי שדייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד משחק שני ברציפות. ליון הייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון שני ברציפות אבל נראה שלמארחת היו דווקא תוכניות אחרות.

בדקה ה-69 אדריאן תומאסון צימק את התוצאה עם נגיחה מדוייקת לרשת של אנתוני לופס. דקה אחת בלבד עברה ושטרסבורג השיגה את השוויון. תומאסון השתלט על כדור טועה בהגנת האורחים ומסר גדור מצוין ללודוביק אורקה שכבש את השני של המארחים וקבע חלוקת נקודות. אחרי הניצחון הגדול על טולוז ביום ראשון ליון נעצרה, כשברביעי היא תפגוש את ברצלונה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. שטרסבורג אמנם נחלצה מהפסד, אבל סופרת כבר משחק שישי בליגה ללא ניצחון.
 

תוצאות נוספות:
אמיין – נים 1:2

דיזו'ן – ריימס 1:1

מונאקו – בורדו 1:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי