דיווח: ניימאר הודיע לפ.ס.ז' ולברצלונה שהוא נשאר בצרפת

ניימאר
ניימאר | AFP

לפי "לאקיפ", הכוכב הברזילאי קיבל את העובדה שהמועדונים לא הצליחו להגיע לסיכום ויישאר בעיר האורות לפחות עד לסיום העונה, על אף שהיה מוכן לשלם מכיסו 20 מיליון יורו כדי לחזור לשחק לצד מסי. אופרת הסבון תמה

(גודל טקסט)
מחר בערב ייסגר חלון ההעברות באירופה ולאורך השנים כבר התבצעו העברות ענק ברגע האחרון. בשלב מסוים, בספרד ובצרפת היו בטוחים שניימאר ישלים את מעברו לברצלונה אלא שנראה שזה לא יקרה ואופרת הסבון הזו הסתיימה. אתמול (שבת) דווח שנשיא ברצלונה קיבל החלטה שלא להחזיר את ניימאר, ובהמשך דווח ב"לאקיפ" הצרפתי כי השחקן הודיע לפריז סן ז'רמן שהוא נשאר בקבוצה.


על אף רצונו העז לחזור לברצלונה במהלך הקיץ והשתלשלות האירועים, ניימאר החליט לקבל את המצב והברזילאי יחזור באופן מיידי לשחק במדי הקבוצה. ניימאר מבין כי הקבוצות לא יגיעו לסיכום והוא יישאר בשורות אלופת צרפת לפחות עד לסיום העונה וכבר הודיע על כך למשפחתו ומקורביו, והם העבירו מסרים לשני המועדונים.


בידיעה דווח בנוסף כי ניימאר אף היה מוכן לשלם מכיסו 20 מיליון יורו כדי להקל על מברו לברצלונה אך ירד מהרעיון. כמוכן, המנהל המקצועי לאונרדו אמר עוד קודם לכן כי הכוכב הברזילאי סירב לריאל מדריד והיא לא הייתה אופציה.




עבור אלופת צרפת מדובר בחדשות מעולות לאור פציעותיהם של קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני שנמצאים בספק גדול לקראת מחזור הפתיחה של ליגת האלופות מול ריאל מדריד ב-18 בספטמבר. ניימאר, כזכור, החמיץ את הקופה אמריקה בשל פציעה מתמשכת לצד דיווחים על כך שאינו רוצה לחזור לאימונים, ובשלב מאוחר יותר החליטו במועדון שהוא לא ישחק עד שהסאגה תיפטר. הוא לא שותף ולו לדקה אחת מאז הקיץ. כעת, עושה רושם, בצרפת חוזרים לשיגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי