ניימאר בכה כשהבין שלא יחזור לברצלונה: "עצוב ועצבני"

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

לפי תוכנית טלוויזיה בספרד, הברזילאי היה משוכנע עד לרגע האחרון שיימצא פיתרון. לפי "ספורט", הוא ינסה לעזוב את פריז סן ז'רמן כבר בחלון ההעברות בחורף. וגם: הסעיף המיוחד בתקנון של פיפ"א שעשוי לסייע לו

(גודל טקסט)
חלון ההעברות באירופה נסגר אתמול בלילה ואחת ההעברות להן הכי ציפו בעולם הכדורגל – חזרתו של ניימאר לברצלונה – לא התרחשה. כבר לפני יומיים דווח כי ניימאר הרים ידיים והודיע למשפחתו וקרוביו, ולאחר מכן לברצלונה, כי הבין שייאלץ להישאר בפריז סן ז'רמן ולכבד את חוזהו. בספרד ממשיכים גם היום לעסוק בנושא.


לפי תוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צירינגיטו', ניימאר האמין עד לרגע האחרון שהעסקה אכן תתממש, אך ביום שבת כשנציג של ברצלונה התקשר להודיע לברזילאי כי הקבוצה לא מסוגלת להחזירו משום שלא הגיעה לסיכום עם פ.ס.ז' – הוא פרץ בבכי דקות ארוכות והרגיש כאילו חרב עליו עולמו. ניימאר, כזכור, היה מוכן לשלם מכיסו הפרטי 20 מיליון יורו לטובת העסקה. בספרד אפילו פורסם ב"אס" שחבריו של ניימאר סבלו מהעצבים שלו באימון.


בשער "ספורט" המזוהה עם ברצלונה כתבו הבוקר: "שקוע" על רקע תמונה של ניימאר מכסה את פניו במהלך האימון של פ.ס.ז', וציינו כי היה עצוב מאוד ומדוכא כשקיבל את הבשורה. עוד נכתב שזה מובן מאליו שהסוגייה תחזור שוב במהלך הקיץ הקרוב, ושהברזילאי אפילו יפעיל לחץ על אלופת צרפת לשחררו לברצלונה כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר.




ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב בדיווח אחר כי לניימאר יש מקלט, פתח יציאה. נכתב כי פיפ"א עשויה להתערב לטובתו בקיץ הבא שכן יש תקנון להגנה על שחקנים שמשחקים שלוש עונות באותו המועדון, כך שהארגון יוכל לקבוע את מחירו. לפי ההערכות, הסכום עשוי להיות בגובה 170 מיליון יורו, כשכזכור השחקן היקר בהיסטוריה נרכש ב-222 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו, בקיץ 2017.


ניימאר עדיין לא שיחק במדי פריז סן ז'רמן מתחילת העונה, לפי החלטה של המנהל המקצועי לאונרדו. משחקו האחרון של הברזילאי היה ב-11 במאי בעונה שעברה נגד אנז'ה, משחק בו כבש ובישל. לאור פציעתם של קיליאן אמבפה (ייעדר חודש) ואדינסון קבאני (צפוי לחזור בעוד שלושה שבועות), סביר להניח שהכוכב יחזור מהר לעניינים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי