סילבה: "ניימאר עשה טעויות. אין לו כוונות רעות"

ניימאר טיאגו סילבה
ניימאר טיאגו סילבה | FRANCK FIFE / AFP

הבלם של פריז סן ז'רמן דיבר על הקיץ המטלטל שעבר חברו הטוב לנבחרת ולקבוצה: "הוא בחור מדהים. טוכל תמיד בנה עליו, אני מקווה שימים טובים יותר לפניו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
את הקיץ המטורף שעבר על ניימאר כולכם מכירים. הכוכב הברזילאי שנפצע בחודש יוני, הספיק להיות חשוד בפרשת אונס מתוקשרת, ביקש לעזוב את פריז סן ז'רמן והיה קרוב מאוד לחזור לברצלונה, אך העסקה שנכשלה רגע לפני סיום חלון ההעברות הבטיחה כנראה עונה נוספת של הברזילאי באלופת צרפת.


מאז הכוכב הספיק לחזור למגרשים, הבקיע ובישל בתיקו 2:2 של ברזיל עם קולומביה ונראה במיטבו. היום (שני), חברו לקבוצה ולנבחרת, טיאגו סילבה התראיין לכלי התקשורת בברזיל ודיבר על הקיץ המטלטל: "הוא יודע שהוא עשה טעויות, אבל אין לו כוונות רעות. הוא בחור מדהים, אני מקווה שתהיה לו עונה נהדרת, ומקווה שתהיה עונה בלתי נשכחת לפ.ס.ז' שחוגגת 50".


סילבה טען שמאמן האלופה הצרפתית, תומאס טוכל תמיד היה רגוע בנוגע לעתידו של הברזילאי בפריז: "הוא אמר לאורך כל הדרך שהוא בונה וסומך על ניימאר. לדעתי, הוא היה משתף אותו במשחק האחרון אילולא המצב בחלון ההעברות".





סילבה המשיך לדבר על מעמדו של ניימאר לאחר הסאגה המפרכת: "המאמן סומך עליו, זה חשוב. אני יודע שגם ההנהלה מאמינה בו, אחרת הם היו נותנים לו לעזוב. אנחנו שמחים שהוא נשאר".


סילבה סיכם ואמר: "אני מקווה שימים טובים יותר לפניו. אני באמת מאחל לו את זה, לא רק בגלל השחקן שהוא אלא בגלל האדם. במיוחד אחרי השנה שעברה עליו". ביום שבת ניימאר עשוי לחזור לליגה הצרפתית כשקבוצתו תפגוש את שטרסבורג, אך הוא ייעדר ממחזור הפתיחה בליגת האלופות נגד ריאל מדריד בעקבות ההרחקה שספג בשנה שעברה על ההתבטאויות שלו נגד שופטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי