בצרפת התמוגגו: "ניימאר מלך המאני טיים?". טוכל: "הוא מחויב לפ.ס.ז'"

ניימאר
ניימאר | JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images

הברזילאי כבש שער ניצחון במשחק ליגה שני ברציפות, אך המאמן מצפה ליותר: "זה רק המשחק הרביעי שלו בחודשים האחרונים, הוא יהיה טוב יותר". על הרקע החברתי: "הוא צוחק המון עם חבריו". וגם: מי נבחר למצטיין?

(גודל טקסט)
הוא עשה זאת שוב, שבוע אחרי שכבש במספרת אדירה בדקה ה-92 את ה-0:1 של פריז סן ז'רמן על שטרסבורג, אמש (ראשון) ניימאר חיכה "עד" הדקה ה-87 כאשר הציל את קבוצתו פעם נוספת והשיג תוצאה זהה על ליון.


השחקן היקר בעולם, רצה לעזוב את פריז אחרי קיץ ארוך בו גם השתקם מפציעה והיו המון סימני שאלה האם ואיך יחזור לקבוצתו של תומאס טוכל ממשחקי הליגה וליגת האלופות. באירופה הוא עדיין מורחק עקב התבטאות חריפה כלפי השיפוט בגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר אשתקד ופריז בינתיים הסתדרה בלעדיו, אבל כאמור בליגה, מדובר בסיפור אחר לגמרי.


ב'לאקיפ' נכתב לאחר המשחק האם ניימאר הוא 'מלך המאני טיים?' וצוין כי כדי לאשר את המגמה צריך לחכות גם לשבועות הבאים, מכיוון שאי אפשר להכתיר שחקן רק לאחר שני משחקים בלבד.



ניימאר. משיג פעם נוספת ניצחון מאוחר לפ.ס.ז' (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)


המאמן תומאס טוכל אמר בסיום: "הוא עדיין יכול לשחק טוב יותר. זה המשחק השני או השלישי שלו בארבעה חודשים, כך שהוא ישחק טוב יותר כאשר ייכנס לכושר גופני. אבל ניימאר תמיד שחקן מכריע, הוא תמיד חושב על התקפה. אנחנו צריכים שחקנים כאלו במשחקים קשים כדי להראות את האיכויות שלו באחד על אחד. הוצאתי אותו בסוף כדי לשמור על התוצאה".


על עתידו של ניימאר: "יש לו חוזה, אז כמובן שהוא 100% איתנו (צוחק). אני אפילו יכול לאשר שניימאר הוא כעת מרוכז רק בקבוצה. הוא צוחק המון על חבריו לקבוצה, זה נורמלי בשבילו. הוא כאן כדי להבקיע, לכן אני מצפה ממנו להרבה, אין מה לעשות זה ניימאר".


למרות שער הניצחון של הברזילאי, מי שהיה מעל כולם לאורך המשחק היה בן ארצו טיאגו סילבה. הבלם שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 35 קיבל על ידי 'פריזיאן', את הציון 8, גבוה יותר מכל שחקן אחר על המגרש, בעיקר בזכות עוד משחק הגנה שקט וכך שהצליח לנטרל כמעט ולחלוטין את שחקני ההתקפה של ליון, ממפיס דפאי ומוסא דמבלה שבדיוק כמו שאר הקבוצה, לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת של קיילור נבאס.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי