בורדו גברה 0:2 על נאנט, ראיקוביץ' וריימס הפסידו לניס

שחקני בורדו חוגגים
שחקני בורדו חוגגים | Icon Sport / Contributor

קבוצתו של פאולו סוזה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים וטיפסה למקום השביעי בטבלה. השוער ספג שני שערים במחצית הראשונה לאחר שקבוצתו נותרה ב-10 שחקנים. מונאקו חזרה להפסיד, 10: לסנט אטיין

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד המפתיע של פריז סן ז'רמן, המחזור ה-12 בליגה הצרפתית יינעל הערב (ראשון) עם שלושת המשחקים האחרונים. פאולו סוזה ובורדו פתחו את היום עם 0:2 חשוב בדרבי מול נאנט, שלא הצליחה לעצור את כדור השלג ואיבדה את המקום השני. פרדראג ראיקוביץ' וריימס הפסידו 2:0 אצל ניס ואילו מונאקו חזרה להפסיד עם 1:0 לסנט אטיין.


בורדו – נאנט 0:2

אחרי שני הפסדים רצופים, הוואנג ווי ג'ו בישל לפרנסואה קמאנו (37), כבש בעצמו (57) ועצר את כדור השלג עם שלוש נקודות בדרבי. בורדו של פאולו סוזה טיפסה למקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות ובשבוע הבא תהיה לה הזדמנות לשפר עמדות במשחק חוץ מול ניס. נאנט, שהחלה את המחזור במקום השני ושאפה לנצל את המעידה של פריז סן ז'רמן, רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות והמשיכה לאבד גובה.


ניס – ריימס 0:2
ריימס היתה יכולה לנצל את ההפסדים של חברותיה לצמרת כדי לטפס למקום השני, אך אחרי יכולה טובה בתקופה האחרונה הציגה משחק חלש ונטול מחץ. וזה עוד בלי להזכיר את העובדה שפחות מחצי שעה מהפתיחה הורחק מוסא דומבייה, כשביצע עבירה על מגן ניס וספג צהוב, ואז מחא כפיים לעבר השופט ששלף לו מיד את הצהוב השני.


ראיקוביץ' מנסה לעצור את כריסטוף הרלה. הפסד מיותר (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)
ראיקוביץ' מנסה לעצור את כריסטוף הרלה. הפסד מיותר (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)


ואם זה לא מספיק, בדקה ה-32 ניס יצאה להתקפה שהסתיימה עם הרחקה של ההגנה האורחת, והכדור הגיע לווילאן סיפריאן שבעט חלש מרחוק. ראיקוביץ' זינק אבל עמד לא טוב והכדור חמק לרשתו, קובע 0:1 ביתי. תשע דקות עברו וניס קיבלה כדור קרן, כריסטוף הרלה בעט אותו ובלם ריימס ניסה להרחיק אבל הסיט פנימה בטעות. במחצית השנייה לא הצליחה האורחת להבקיע שער שיחזיר אותה למשחק, וספגה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים בכל המסגרות. ניטס, לעומת זאת, עצרה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-12 בטבלה.


סנט אטיין – מונאקו 0:1
דווקא כשהיה נראה שהקבוצה מהריביירה יוצאת מהבוץ עם שני ניצחונות רצופים, הגיעה תצוגת השפל הזו בסנט אטיין. דניס בואנגה כבש בדקה ה-59 את השער היחיד במשחק, שלמזלה של מונאקו לא נגמר עם עוד שערים ברשת שלה. הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים נראתה רע ובקושי הגיעה להזדמנויות, ובמקום לקפוץ ישירות למקום השמיני הצמוד לצמרת, נותרה במקום ה-15 עם עוד דרך אורכה לעשות. מי שעלתה למקום השמיני, לעומת זאת, היא סנט אטיין שהשיגה 13 נקודות מתוך 15 האפשריות האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי