צפו: פ.ס.ז' עלתה לרבע הגמר, אפינל מהליגה ה-4 רשמה סנסציה והעיפה את ליל

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | GAIZKA IROZ/AFP via Getty Images

גביע צרפתי: האלופה, ללא ניימאר ואמבפה, לא התקשתה מול פאו מהליגה השלישית וניצחה 0:2. מבוכת ענק לקבוצה מהמקום השביעי בליגה הבכירה, שהפסידה 2:1 לקבוצה חצי מקצוענית

(גודל טקסט)

אחרי יום המשחקים המשוגע של הגביע הצרפתי אתמול, שלב שמינית הגמר נמשך גם הערב (רביעי) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד, פאריס סן ז'רמן גברה על פאו, אך הטירוף הגיע במשחק של ליל, שהודחה על ידי אפינל מהליגה הרביעית וסיפקה סנסציה מדהימה. בהמשך, מארסיי תפגוש את שטרסבורג.

פאו – פאריס סן ז'רמן 2:0
אלופת צרפת זכתה להגרלה נוחה מול המארחת מהמקום הרביעי בליגה השלישית, וכמובן שזה לא היה כוחות. השליטה של האורחים, ששיחקו בהילוך ראשון, הייתה מוחלטת, למרות ששיחקו ללא קיליאן אמבפה וניימאר ועלו בהרכב משני יחסית. השער הראשון הגיע בדקה ה-25 מסיומת נהדרת של לאנדרו פארדס מתוך הרחבה. בדקה ה-53 היתרון של האורחת הוכפל, כאשר פבלו סראביה כבש מקרוב מול שער חשוף את אחד השערים הקלים בקריירה שלו בדקה ה-53.

אפינל – ליל 1:2
המארחת מהליגה הרביעית המשיכה את קו המשחקים של ליל אמש ורשמה סנסציית ענק, כשהעיפה את הקבוצה מהמקום השביעי בליגה הבכירה. עבור ליל היה זה המשך ישיר לתקופה הרעה שלה, כאשר הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה. מה שהיה מדהים בהתמודדות הזו היא שהמארחת החזיקה יותר בכדור לאורך רוב שלבי המשחק, איימה יותר על השער ולרגע לא נראתה כמו קבוצה חצי מקצוענית. 

המשחק דווקא נפתח טוב עבור ליל, כאשר עלתה ליתרון בדקה השמינית משאר של לואיק רמי הוותיק. אולי דווקא השער המוקדם גרם לה להרגיש נוח מדי על הדשא, ובדקה ה-56 ז'אן פיליפ קראסו השווה ל-1:1. בדקה ה-62 קראסו בן ה-22 השלים צמד ענק, קבע מהפך והוביל את קבוצתו לחולל הפתעה גדולה ולהעפיל לשמונה האחרונות של המפעל.


שחקני אפינל חוגגים (SEBASTIEN BOZON/AFP via Getty Images)


ויקטור אוסימן בהלם (SEBASTIEN BOZON/AFP via Getty Images)

תוצאה נוספת
מארסיי – שטרסבורג 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי